Особливості використання мережевих технологій у процесі навчання початків аналізу: дипломна робота
Loading...
Date
Authors
Пшеничний, В..В.
Pshenychnyi, V. V.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця:ВДПУ
Abstract
За результатами проведеного дослідження, визначено мережні технології, що доцільно впроваджувати у загальноосвітні навчальні заклади з метою розширення їх інформатизації: пошукові системи, електронні бібліотеки (для застосування науково-дослідницького підходу до навчання і виховання у ЗНЗ; інформаційні ресурси, що зберігаються в електронних бібліотеках і є для учнів та вчителів важливим джерелом відомостей, що сприяють інформаційному забезпеченню освіти; віртуальний клас, вебінари, відео конференції, соціальні сервіси (для спільної роботи з документами, створення колективного гіпертексту в середовищі Wiki, підготовки та проведення тестування, анкетування з використанням динамічних тестів, анкет, зокрема, онлайн-форми Google тощо); електронний класний журнал та електронний щоденник учня (для обліку, результатів навчального процесу в цифровому форматі; адресного інформування батьків та учнів про результати навчання; на основі електронного
Description
Математика. Інформатика
Keywords
Citation
Пшеничний В..В. Особливості використання мережевих технологій у процесі навчання початків аналізу: дипломна робота/ Вадим Віталійович Пшеничний ; Вінницький державний педагогічний. університет ім. М. Коцюбинського. – Вінниця, 2019. – 81 с.