Роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами: досвід Швеції.
Loading...
Date
Authors
Обозюк, Анастасія
Oboziuk, Anastasia
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У доповіді розглядається роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами на прикладі досвіду Швеції. Аналізуються ключові аспекти шведської моделі інклюзивної освіти, її переваги та виклики
The report examines the role of inclusive schools in the social adaptation of children with special educational needs, using the experience of Sweden as an example. The key aspects of the Swedish model of inclusive education, its advantages and challenges are analyzed
The report examines the role of inclusive schools in the social adaptation of children with special educational needs, using the experience of Sweden as an example. The key aspects of the Swedish model of inclusive education, its advantages and challenges are analyzed
Description
Дошкільна освіта. Зарубіжний досвід. Інклюзивна освіта.
Citation
Обозюк А. Роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами: досвід Швеції. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 314-317