Роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами: досвід Швеції.

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Обозюк, Анастасія
Oboziuk, Anastasia

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У доповіді розглядається роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами на прикладі досвіду Швеції. Аналізуються ключові аспекти шведської моделі інклюзивної освіти, її переваги та виклики
The report examines the role of inclusive schools in the social adaptation of children with special educational needs, using the experience of Sweden as an example. The key aspects of the Swedish model of inclusive education, its advantages and challenges are analyzed

Description

Дошкільна освіта. Зарубіжний досвід. Інклюзивна освіта.

Citation

Обозюк А. Роль інклюзивних шкіл у соціальній адаптації дітей з особливими освітніми потребами: досвід Швеції. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 314-317

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By