Факультет дошкільної і початкової освіти
Permanent URI for this communityhttps://library.vspu.net/items/1138775f-1b08-47bf-a499-ce539393afa0
Browse
1507 results
Search Results
Item Підготовка майбутніх учителів до екологічної освіти підростаючого покоління : збірник студентських тез(2024) Стахова, І.; Казьмірчук, Н.; Карук, І.; Баюрко, Н.У збірнику представлені тези студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта, 013 Початкова освіта, які пов’язані із особливостями екологічної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Збірник об’єднує чотири секції: «Особливості екологічної освіти дітей у країнах Європи», «Природничоекологічна освіта дітей дошкільного віку», «Екоосвіта учнів початкової школи», «Підготовка майбутніх педагогів до екологічної освіти дітей». У ньому представлені особливості екологічної освіти підростаючого покоління на основі європейських практик.Item Екологічне виховання дітей: європейський підхід : навчальний посібник(Вінниця : ВДПУ) Карук, І. В.; Стахова, І. А.; Казьмірчук, Н. С.З огляду на євроінтеграційну політику нашої держави, актуальним постає питання природоохоронної діяльності у всіх сферах життєдіяльності людини. У посібнику теоретично обґрунтовано особливості екологічного виховання дітей дошкільного і молодшого шкільного віку, представлено методичні розробки завдань, ігор, квестів, проєктів, які використовуються у освітньому процесі дітей. Закцентовано увагу на екологічному вихованню дітей, що здійснюється в контексті реалізації проекту Erasmus+ Jean Monnet Module “Ecological education of preschool and primary school children: a European approach” Project: 101085524 — EcoEdEU — ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).Item Шляхи забезпечення психічного здоровʼя дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва(2024) Каменєва, І.; Вацьо, В.М.У статті розглядаються шляхи використання музичного мистецтва для забезпечення психічного здоров’я дітей дошкільного віку. Зокрема, аналізуються позитивні впливи музики на емоційний стан, когнітивний розвиток та соціальну адаптацію дітей. Досліджуються методи впровадження засобів музичного мистецтва в освітній процес у закладах дошкільної освіти з метою підвищення якості життя та психічного благополуччя малюків. Автори статті висвітлюють значення музичної терапії у попередженні психологічних проблем у дітей дошкільного вікуItem Методичні основи розвитку творчої активності молодших школярів у процесі художньої діяльності(2024) Волошен, О.; Старовойт, Л. В.У статті розкриваються методичні основи розвитку творчої активності молодших школярів у процесі художньої діяльності. Автор розглядає умови розвитку творчої активності молодших школярів у процесі художньої діяльностItem Екологічна освіта дітей: синергія українсько-європейських відносин : монографія(Вінниця : ВДПУ) Коваль, Тетяна; Казьмірчук, Наталя; Франчук, Наталія; Комарівська, Надія; Вацьо, Михайло; Баюрко, Наталія; Стахова, І.; Карук, І.Екологічна освіта – це важливий аспект сучасної системи освіти, яка допомагає формувати відповідальне ставлення до навколишнього природного середовища в підростаючого покоління. У країнах в Європейського Союзу та в Україні розвиток екологічної освіти відбувається різними способами, проте є дуже багато спільних елементів, спрямованих на формування екологічної свідомості населення. Державні програми та ініціативи спрямовані на підвищення рівня знань підростаючого покоління про екологічні проблеми та способи їхнього вирішення, залучення дітей до екологічних заходів захисту природи. У монографії розкриті актуальні питання екологічної освіти дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні та країнах Європейського Союзу, закцентовано увагу та інноваційних шляхах підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти підростаючого покоління.Item Роль мистецтва в розвитку емоційного інтелекту молодших школярів(2024) Вечерко, К.; Казьмірчук, Н. С.В статті розкривається значення мистецтва в розвитку емоційного інтелекту учнів початкової школи. Окрім того описано різни види мистецької діяльності та їх вплив на емоційну сферу початківцівItem Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання арт-терапії(2024) Василюк, А.Здійснено аналіз змістових характеристик поняття «арттерапія». Вказано особливості організації та змісту арттерапевтичної підготовки майбутніх вчителів. Окреслено умови успішності арттерапевтичної роботи.Item Розвиток SOFT SKILLS педагога(Вінниця : ВДПУ, 2024) Жовнич, О.; Стахова, І.Модернізація освітнього процесу, реформаторські зміни, які відбуваються в суспільстві, впливають на процес підготовки майбутніх педагогів. Тенденції євроінтеграції, світові виклики диктують низку завдань, серед яких пріоритетним є розвиток soft skills (гнучких навичок). Для них важливо оперувати не тільки професійними навичками, але й комплексом гнучких навичок (комунікабельність, саморегуляція, розвинене творче мислення, самопрезентація, відповідальність, ініціативність, здатність брати на себе відповідальність тощо), які в сукупності дозволять досягнути акмеологічної вершини. Розвинені гнучкі навички відкривають спектр нових можливостей для вчителів початкової школи, розширюють панорамність мислення, педагогічний кругозір, дають упевненість у своїх діях та вчинках, стимулюють до пошуку шляхів професійного зростання. Роль учителя для виховання підростаючого покоління є надзвичайно важливою, її цінність не можна заперечити, тому перед закладами вищої освіти (ЗВО) стоїть важливе завдання – підготувати конкурентно спроможного педагога, здатного цілеспрямовано креативно та професійно виконувати свої обов’язки. У ході освітнього процесу важливо сформувати в студентів стійке бажання до саморозвитку та самовдосконалення, бути успішним у своїй професійній діяльності, вибудовувати власну стратегію акмеологічного росту. Практикум «Розвиток SOFT SKILLS педагога» спрямований на розвиток м’яких навичок особистості кожного студента, що допоможе ефективно працювати у швидких, змінних умовах та досягати успіху у професійній діяльності.Item Роль гурткової роботи у формуванні мовно-літературної компетентності молодших школярів(2024) Болотюк, Д.; Лазаренко, Н. І.У даній статті розкривається роль гурткової роботи у формуванні мовно-літературної компетентності молодших школярів, пропонуються конкретні форми організації занять гуртка мовно-літературного спрямуванняItem Формування творчої особистості майбутнього вчителя в педагогічній спадщині О. Захаренка(2024) Бернацька, Н.; Бондар, Ю. В.У статті висвітлено прогресивні погляди О. Захаренка на формування творчої особистості майбутнього педагога. Зокрема, звернуто увагу на умови для творчої самореалізації майбутнього учителя. Окреслено основні сфери професійно-творчої самореалізації педагога. Описано вимоги до особистості вчителя. Висвітлено рекомендації для майбутніх педагогів