Умови організації освітнього середовища групи продовженого дня в контексті ідей нової української школи
Loading...
Date
Authors
Лавренюк, Аліна
Любчак, Людмила
Lavreniuk, Alina
Lyubchak, Lyudmila
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті розкриваються особливості організації освітнього середовища групи продовженого дня в умовах школи першого ступеня. Робиться акцент на ролі вихователя у створенні розвивального освітнього середовища, реалізації принципів особистісно-орієнтованого навчання
The article reveals the peculiarities of organizing the educational environment of an extended day group in a first-level school. The emphasis is on the role of the educator in creating a developmental educational environment and implementing the principles of personality-oriented learning
The article reveals the peculiarities of organizing the educational environment of an extended day group in a first-level school. The emphasis is on the role of the educator in creating a developmental educational environment and implementing the principles of personality-oriented learning
Description
Педагогіка. Початкова школа.
Citation
Лавренюк А., Любчак Л. Умови організації освітнього середовища групи продовженого дня в контексті ідей нової української школи. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 150-151