Забезпечення контролю за самостійною діяльністю здобувачів вищої освіти в структурі навчально-виховного процесу

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Комарівська, Надія
Komarivska, Nadiia

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті акцентовано увагу на зміні ролі самостійної роботи в умовах сучасної освітньої парадигми, що передбачає розвиток самостійності, відповідальності та здатності до безперервного навчання. Розглянуто функції педагогічного контролю (навчальну, контролюючу, діагностичну, мотиваційну, розвивальну, виховну), його види та форми реалізації. Обґрунтовано необхідність системного, цілеспрямованого контролю за самостійною діяльністю здобувачів вищої освіти з урахуванням специфіки навчальної дисципліни та індивідуальних особливостей
The article focuses on the changing role of independent work in the conditions of the modern educational paradigm, which involves the development of independence, responsibility and the ability to continuous learning. The functions of pedagogical control (educational, controlling, diagnostic, motivational, developmental, educational), its types and forms of implementation are considered. The need for systematic, targeted control over the independent activities of higher education students is substantiated, taking into account the specifics of the academic discipline and individual characteristics

Description

Педагогіка. Вища освіта. Педагогічна вища освіта

Citation

Комарівська Н. Забезпечення контролю за самостійною діяльністю здобувачів вищої освіти в структурі навчально-виховного процесу. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 142-145

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By