Використання творчих методів у проєктній діяльності для розвитку комунікативних навичок дітей дошкільного віку

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Грабівська, Ольга
Hrabivska, Olha

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті розглядається використання творчих методів у проєктній діяльності як засобу розвитку комунікативних навичок дітей дошкільного віку. Визначено ефективні методи, такі як рольові ігри, сторітелінг, арт-терапія та колективне моделювання, які сприяють формуванню взаємодії, емпатії та мовленнєвої активності дітей. Доведено, що залучення дошкільнят до творчих проєктів стимулює їхню соціальну адаптацію, розширює словниковий запас і розвиває вміння висловлювати свої думки.
The article explores the use of creative methods in project activities as a means of developing communication skills in preschool-aged children. Effective methods such as roleplaying, storytelling, art therapy, and collaborative modeling are identified as promoting interaction, empathy, and verbal activity in children. It is demonstrated that engaging preschoolers in creative projects stimulates their social adaptation, expands their vocabulary, and develops their ability to express thoughts

Description

Дошкільна освіта. Методика.

Citation

Грабівська О. Використання творчих методів у проєктній діяльності для розвитку комунікативних навичок дітей дошкільного віку. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 45-48

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By