Дослідження психологічних особливостей мотивації до професійного саморозвитку здобувачів вищої освіти під час війн

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Васильківська, О.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Вінниця : ВДПУ

Abstract

Таким чином, професійний саморозвиток студентів в умовах війни є багатокомпонентним процесом, що залежить від психологічних, соціальних та організаційних чинників. Він охоплює різні рівні мотивації, доступність ресурсів, здатність до самоорганізації та індивідуальні психологічні особливості. Перспективи досліджень охоплюють аналіз внутрішніх і зовнішніх чинників мотивації студентів у воєнний час, зокрема вплив ціннісних орієнтацій, життєвих смислів та психологічної стійкості на їхній професійний саморозвиток.

Description

Психологія. Психодіагностичні методи психології в забезпеченні особистісного та професійного самоздійснення

Keywords

Citation

Васильківська О. Дослідження психологічних особливостей мотивації до професійного саморозвитку здобувачів вищої освіти під час війни. Збірник наукових праць кафедри психології та соціальної роботи «Сучасні тенденції психологічної науки та практики у вирішенні проблеми особистісного і професійного самоздійснення особистості». Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 2025. Вип. 15(ІІ). С. 141-143

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By