Психологічна підтримка дітей з аутизмом у загальноосвітньому просторі: виклики та можлив
Loading...
Date
Authors
Глімбоцька, А.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця : ВДПУ
Abstract
Серед основних викликів варто виокремити недостатню обізнаність педагогів, брак ресурсів, а також існування соціальних бар’єрів у шкільному середовищі. Водночас можливості, які відкриваються завдяки розвитку інклюзивної культури, впровадженню сучасних методик та ефективній співпраці з батьками, дають підстави для оптимізму і створення сприятливого освітнього середовища для кожної дитини. Успішна реалізація завдань психологічної підтримки дітей з аутизмом потребує об’єднання зусиль психологів, педагогів, батьків та всього шкільного колективу задля забезпечення рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу та формування суспільства, відкритого до різноманіття.
Description
Психологія. Ментальне здоров’я особистості
Keywords
Citation
Глімбоцька А. Психологічна підтримка дітей з аутизмом у загальноосвітньому просторі: виклики та можливості. Збірник наукових праць кафедри психології та соціальної роботи «Сучасні тенденції психологічної науки та практики у вирішенні проблеми особистісного і професійного самоздійснення особистості». Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Психологічна наука і практика: сучасні виклики та підтримка особистості в умовах ситуації невизначеності». Вип. 15(І). Вінниця, ВДПУ, 2025 р. С. 86-88.