Dorofeyeva, O., Iliichuk, L., Melnyk, T., Taratuta, S., & Tulin, K.
Permanent URI for this collectionhttps://dspace.vspu.edu.ua/handle/123456789/16277
У статті розкрито можливості мобільних
додатків та експериментальним шляхом
доведено доцільності їх використання у
процесі професійної підготовки фахівців.
Доведено популярність та розкрито значущість
в сучасному освітньому процесі різноманітних
мобільних додатків. Проаналізовано спектр
мобільних додатків, розкрито зміст мобільних
додатків, розглянуто найбільш дієві з них, які
при викладанні педагогічних, природничих,
гуманітарних дисциплін можуть бути
корисними і які можна використовувати в
умовах дистанційного навчання для підтримки
та мотивації навчання. Виокремлено
дидактичні принципи, яким повинні
відповідати освітні мобільні додатки та
доведено їх переваги і показано недоліки.
Розглянуто конкретні форми, методи, способи упровадження в освітній процес вищої школи
мобільного навчання, які варто активно
застосовувати викладачам в освітньому
процесі вищої школи. Проведене
експериментальне дослідження, щодо
важливості та необхідності використовання
мобільних додатків в освіті свідчить, що
мобільне навчання стало популярним серед
молоді і більшість студентів університетів
психологічно і технічно готові до
використання в освіті навчальних мобільних
програм і потребують обов’язкового
застосування в освітньому просторі вищої
школи мобільних додатків
The article reveals the possibilities of mobile
applications and experimentally proves the
practicality of their use in the professional training мобільні додатки, заклади
вищої освіти, мобільне навчання, підготовка
of specialists. The popularity and significance of
various mobile applications in the modern
educational process have been demonstrated. The
spectrum of mobile applications was analyzed, the
content of mobile applications was revealed, and
the most effective of them were considered, which
can be useful in teaching pedagogical, natural, and
humanitarian disciplines and can be used in
distance learning conditions to support and
motivate learning. The didactic principles that
educational mobile applications must comply with
are highlighted, and their advantages and
disadvantages are shown. Specific forms,
methods, and ways of introducing mobile learning
into the educational process of a higher school were considered, which should be actively applied
by teachers in the educational process of a higher
school. The conducted experimental research on
the importance and necessity of using mobile
applications in education shows that mobile
learning has become popular among young people
and most university students are psychologically
and technically ready for the use of educational
mobile programs in education and require the
mandatory use of mobile applications in the
educational space of a higher school
висококваліфікованого спеціаліста,
модернізація процесу освіти, mobile applications, institutions of
higher education, mobile learning, training of a
highly qualified specialist, modernization of the
education process