Dorofeyeva, O., Iliichuk, L., Melnyk, T., Taratuta, S., & Tulin, K.

Permanent URI for this collectionhttps://dspace.vspu.edu.ua/handle/123456789/16277

У статті розкрито можливості мобільних додатків та експериментальним шляхом доведено доцільності їх використання у процесі професійної підготовки фахівців. Доведено популярність та розкрито значущість в сучасному освітньому процесі різноманітних мобільних додатків. Проаналізовано спектр мобільних додатків, розкрито зміст мобільних додатків, розглянуто найбільш дієві з них, які при викладанні педагогічних, природничих, гуманітарних дисциплін можуть бути корисними і які можна використовувати в умовах дистанційного навчання для підтримки та мотивації навчання. Виокремлено дидактичні принципи, яким повинні відповідати освітні мобільні додатки та доведено їх переваги і показано недоліки. Розглянуто конкретні форми, методи, способи упровадження в освітній процес вищої школи мобільного навчання, які варто активно застосовувати викладачам в освітньому процесі вищої школи. Проведене експериментальне дослідження, щодо важливості та необхідності використовання мобільних додатків в освіті свідчить, що мобільне навчання стало популярним серед молоді і більшість студентів університетів психологічно і технічно готові до використання в освіті навчальних мобільних програм і потребують обов’язкового застосування в освітньому просторі вищої школи мобільних додатків The article reveals the possibilities of mobile applications and experimentally proves the practicality of their use in the professional training мобільні додатки, заклади вищої освіти, мобільне навчання, підготовка of specialists. The popularity and significance of various mobile applications in the modern educational process have been demonstrated. The spectrum of mobile applications was analyzed, the content of mobile applications was revealed, and the most effective of them were considered, which can be useful in teaching pedagogical, natural, and humanitarian disciplines and can be used in distance learning conditions to support and motivate learning. The didactic principles that educational mobile applications must comply with are highlighted, and their advantages and disadvantages are shown. Specific forms, methods, and ways of introducing mobile learning into the educational process of a higher school were considered, which should be actively applied by teachers in the educational process of a higher school. The conducted experimental research on the importance and necessity of using mobile applications in education shows that mobile learning has become popular among young people and most university students are psychologically and technically ready for the use of educational mobile programs in education and require the mandatory use of mobile applications in the educational space of a higher school висококваліфікованого спеціаліста, модернізація процесу освіти, mobile applications, institutions of higher education, mobile learning, training of a highly qualified specialist, modernization of the education process

Browse

Browse