Show simple item record

dc.contributor.authorСоколюк, Олександра Миколаївна
dc.contributor.authorSokolyuk, O. M.
dc.date.accessioned2021-12-23T11:25:48Z
dc.date.available2021-12-23T11:25:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСоколюк О. М. Вплив VR /AR на технології навчання й освітянські практики/ О. М. Соколюк // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – 2021. – Вип. 60. – С. 108-116.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 37.01/09 : 004.9
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9448
dc.descriptionВища освіта. Методика.uk_UA
dc.description.abstractРозвиток сучасного суспільства обумовлює стрімкі зміни умов його існування, сприяючи процесам еволюції та трансформації, що, в свою чергу, стає джерелом створення та впровадження інновацій в освіту та навчання. Наростаюча цифровізація не може обійти стороною сферу освіти, що актуалізує вивчення впливу і перспектив застосування цифрових технологій як у вищій так і в середній загальноосвітній школі. Дидактичні можливості сучасних технологій та їх застосування в освіті є одним з актуальних напрямків педагогіки. Сьогодні бачиться перспективним використання технологій доповненої й віртуальної реальностей в освітніх практиках Впровадження нових технологій в педагогічний процес є невід’ємною складовою покращення якості освіти. Питання формування освітнього середовища закладу загальної середньої освіти з використанням віртуальної і доповненої реальності ученими тільки розпочато й досліджено не повною мірою. Одним з перспективних напрямків є використання середовищ віртуальної і змішаної реальності на основі освітніх платформ і спеціалізованого устаткування. Технології доповненої реальності в освіті знаходяться на етапі свого становлення, і, з огляду на перспективи їх розвитку, необхідно вивчати й аналізувати досвід їх застосування та знаходити можливості включення їх до освітянської практики, наприклад, через проєктну діяльність школярів. На сьогодні існує необхідність вибудовування нових стратегій підготовки викладачів, діяльність яких в майбутньому неодмінно буде реалізовуватися в зовсім інших умовах. Але значимою проблемою є відсутність єдиної методології. Технології доповненої реальності розвиваються настільки стрімко, що дослідження в сфері освіти та педагогіки просто не встигають надати теоретичного осмислення або розробити системну методологію Потребують подальшого дослідження методики оптимального поєднання класичних форм навчання і навчання за допомогою віртуальних системuk_UA
dc.subjectвіртуальна реальністьuk_UA
dc.subjectдоповнена реальністьuk_UA
dc.subjectімерсивне навчальне середовищеuk_UA
dc.subjectнавчальні проектиuk_UA
dc.subjectvirtual realityuk_UA
dc.subjectaugmented realityuk_UA
dc.subjectimmersive learning environmentsuk_UA
dc.subjectlearning projectsuk_UA
dc.titleВплив VR /AR на технології навчання й освітянські практики.uk_UA
dc.title.alternativeInfluence of VR / AR on learning technologies and educational practices.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record