• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра алгебри і методики навчання математики
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Кафедра алгебри і методики навчання математики
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Цільовий та змістовий компоненти системи методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії

Thumbnail
View/Open
Матяш-Підліснича.pdf (456.7Kb)
Date
2015
Author
Матяш, О. І.
Підліснича, Н. Г.
Matiash, O. I.
Pidlisnycha, N. H.
Metadata
Show full item record
Abstract
Запропоновано підхід до конструювання цілей та завдань методичної підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження компетентнісного підходу. Виокремлено стратегічні, тактичні та оперативні цілі формування мето дичної компетентності майбутніх учителів до навчання учнів геометрії. Вказано чотири складові (теоретична, аналітична, практична, діяльнісна) змісту методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії. Підвищення якості геометричної освіти учнів у школі значно залежить від рівня сформованості геометрично-методичної компетентності вчителя математики.
 
Предложен подход к конструированию целей и задач методической подготовки будущих учителей математики в условиях внедрения компетентностного подхода. Выделены стратегические, тактические и оперативные цели формирования методической компетентности к обучению учащихся геометрии. Указано четыре составляющие (теоретическая, аналитическая, практическая, деятельная) содержания методической подготовки будущих учителей математики к обучению учащихся геометрии. Повышение качества геометрического образования учащихся в школе значительно зависит от уровня сформированности геометрически-методической компетентности учителя математики.
 
The approach to the design goals and objectives methodological training of teachers of mathematics in terms of implementation of competence approach. Author determined the strategic, tactical and operational goals formation methodical competence of students to teaching geometry. Specified four components (theoretical, analytical, practical, activity) of methodical preparation of future teachers of mathematics to students learning geometry. Improving the quality of education geometric students in school much depends on the formation of geometrically methodological competence of teachers of mathematics.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/2476
Collections
  • Кафедра алгебри і методики навчання математики

Related items

Showing items related by title, author, creator and subject.

  • Підготовка викладачів до організації самостійної роботи курсантів у системі методичної роботи навчальних закладів МВС України 

    Лопутько, Олена Анатоліївна; Лопутько, Е. А.; Loputko, O. A. (Вінниця, 2008)
  • Аналіз навчально методичної літератури щодо конструювання систем задач 

    Каштельян, Ю. О.; Каштельян, Ю. А.; Kashtelian, Yu. O. (Вінниця, 2017)
    В даній статі описано методи та вимоги до формування систем задач та проаналізовано навчально методичну літературу, щодо конструювання систем задач.
  • Етапи перевірки методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології 

    Сільвейстр, А. М.; Sіlveуstr, А. М. (Кам’янець-Подільський: ТОВ «Друкарня Рута», 2016)
    Описуються фрагменти етапів педагогічного експерименту перевірки методичної системи навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології.

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV