Кафедра алгебри і методики навчання математики
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/aa73c7d7-8cea-473f-a951-67019521272f
Browse
31 results
Search Results
Item Аналіз програм для роботи зі здібними до математики учнями в позашкільній освіті в Ізраїлі(2023) Воєвода,, А. Л.Метою статті є аналіз програм для роботи зі здібними до математики учням в позашкільній освіті Ізраїлю, висвітлення сучасних тенденцій розвитку неформальної математичної освіти Ізраїлю. У статті представлено результати аналізу сучасних тенденцій розвитку неформальної освіти Ізраїлю. Наведені у дослідженні факти свідчать, що в Ізраїлі функціонує оригінальна система неформальної освіти, відмінна від української як у змісті, так і у підходах до її організації . У процесі дослідження здійснено ґрунтовний аналіз програм для роботи з обдарованою молоддю (зокрема програми імені Beno Arbel, «Альфа» та «Одісея»), розглянуто особливості роботи зі здібними до математики учнями. Встановлено, що система освіти в Ізраїлі спрямована на виявлення та заохочення індивідуальних здібностей талановитих молодих людей, а вказані програми переслідують три цілі: розвиток математичних здібностей і якості математичного мислення, розширюючи можливості талановитих студентів; збагачення математичних знань у різних аспектах, які виходять за межі вивченого матеріалу в межах формальної освіти; залучення талановитих учнів до передової ізраїльської академічної спільноти. Зроблено висновок, що в системі неформальної освіти Ізраїлю існують певні особливості, які варто розглянути з метою використання їх окремих принципів в українських реаліях. В позашкільній неформальній освіті розроблено низку програм, які довели свою ефективність, й зокрема для роботи зі здібними до математики учнями.Item Деякі застосування теорії многочленів для мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел(К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Воєвода, А. Л.; Коношевський, О. Л.; Voievoda, A.L.; Konoshevskyi, O.L.У тезах доповіді розглянуто можливість підвищення мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел шляхом побудови системи завдань, що пов’язують розділи алгебри і теорії чисел та шкільного курсу математикиItem Аналіз сучасних проблем формування геометричної компетентності учнів старшої школи(Budapest: SCASPEE, 2015) Мала, Л.О.; Mala, L.O.Ключовою проблемою геометричної освіти визначено проблему формування геометричної компетентності учнів. Розглянуто основні типи проблем, що виникають в процесі формування геометричної компетентності учнів старшої школи при вивченні стереометрії, які виокремлюють науковці та вчителі-практики в Україні.Item Домашні завдання з математики як ефективний засіб корекції знань і вмінь учнів(Вінниця, 2017) Люба, А. А.; Liuba, A. A.У статті виокремлено вимоги до конструювання системи вправ домашнього завдання з математики, що сприяють ефективній корекції знань та умінь учнів.Item Формування вмінь студентів використовувати прийоми корекції геометричних знань та умінь учнів(Вінниця, 2017) Михайленко, Л. Ф.; Михайленко, Д. В.; Mykhailenko, L. F.; Mykhailenko, D. V.У статті описано прийоми корекції знань і вмінь студентів щодо підвищення ефективності формування знань та умінь старшокласників із стереометрії.Item Использование электронных образовательных ресурсов для повышения эффективности самостоятельной работы студентов(Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017) Коношевський, Олег Леонідович; Коношевский, О.Л.; Konoshevskyi, O.L.Item Формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності(Бердянськ: ФОП Ткачук О.В., 2015) Воєвода, Аліна Леонідівна; Воевода, А. Л.; Voіevoda, A. L.В статті розглядаються можливості формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності в процесі вивчення курсу «Основ педагогічної майстерності», наведені приклади навчально-методичних задач, які можуть у цьому допомогти.Item Цільовий та змістовий компоненти системи методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії(Budapest: SCASPEE, 2015) Матяш, О. І.; Підліснича, Н. Г.; Matiash, O. I.; Pidlisnycha, N. H.Запропоновано підхід до конструювання цілей та завдань методичної підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження компетентнісного підходу. Виокремлено стратегічні, тактичні та оперативні цілі формування мето дичної компетентності майбутніх учителів до навчання учнів геометрії. Вказано чотири складові (теоретична, аналітична, практична, діяльнісна) змісту методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії. Підвищення якості геометричної освіти учнів у школі значно залежить від рівня сформованості геометрично-методичної компетентності вчителя математики.Item Формування математичної компетентності учнів основної школи за допомогою конструювання прикладних задач з алгебри(Вінниця, 2017) Ігнатій, В. Г.; Ясінська, Я.; Игнатий, В. Г.; Ясинская, Я.; Ihnatii, V. H.; Yasinska, Ya.У статті розкрито можливості конструювання прикладних задач з алгебри основної школи у формуванні математичної компетентності учнів основної школи.Item Аналіз навчально методичної літератури щодо конструювання систем задач(Вінниця, 2017) Каштельян, Ю. О.; Каштельян, Ю. А.; Kashtelian, Yu. O.В даній статі описано методи та вимоги до формування систем задач та проаналізовано навчально методичну літературу, щодо конструювання систем задач.