Кафедра алгебри і методики навчання математики
Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/aa73c7d7-8cea-473f-a951-67019521272f
Browse
30 results
Search Results
Item Деякі застосування теорії многочленів для мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел(К.: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Воєвода, А. Л.; Коношевський, О. Л.; Voievoda, A.L.; Konoshevskyi, O.L.У тезах доповіді розглянуто можливість підвищення мотивації студентів до вивчення алгебри і теорії чисел шляхом побудови системи завдань, що пов’язують розділи алгебри і теорії чисел та шкільного курсу математикиItem Аналіз сучасних проблем формування геометричної компетентності учнів старшої школи(Budapest: SCASPEE, 2015) Мала, Л.О.; Mala, L.O.Ключовою проблемою геометричної освіти визначено проблему формування геометричної компетентності учнів. Розглянуто основні типи проблем, що виникають в процесі формування геометричної компетентності учнів старшої школи при вивченні стереометрії, які виокремлюють науковці та вчителі-практики в Україні.Item Домашні завдання з математики як ефективний засіб корекції знань і вмінь учнів(Вінниця, 2017) Люба, А. А.; Liuba, A. A.У статті виокремлено вимоги до конструювання системи вправ домашнього завдання з математики, що сприяють ефективній корекції знань та умінь учнів.Item Формування вмінь студентів використовувати прийоми корекції геометричних знань та умінь учнів(Вінниця, 2017) Михайленко, Л. Ф.; Михайленко, Д. В.; Mykhailenko, L. F.; Mykhailenko, D. V.У статті описано прийоми корекції знань і вмінь студентів щодо підвищення ефективності формування знань та умінь старшокласників із стереометрії.Item Использование электронных образовательных ресурсов для повышения эффективности самостоятельной работы студентов(Витебск : ВГУ имени П. М. Машерова, 2017) Коношевський, Олег Леонідович; Коношевский, О.Л.; Konoshevskyi, O.L.Item Формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності(Бердянськ: ФОП Ткачук О.В., 2015) Воєвода, Аліна Леонідівна; Воевода, А. Л.; Voіevoda, A. L.В статті розглядаються можливості формування в майбутніх учителів математики навичок самоосвітньої діяльності в процесі вивчення курсу «Основ педагогічної майстерності», наведені приклади навчально-методичних задач, які можуть у цьому допомогти.Item Цільовий та змістовий компоненти системи методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії(Budapest: SCASPEE, 2015) Матяш, О. І.; Підліснича, Н. Г.; Matiash, O. I.; Pidlisnycha, N. H.Запропоновано підхід до конструювання цілей та завдань методичної підготовки майбутніх учителів математики в умовах упровадження компетентнісного підходу. Виокремлено стратегічні, тактичні та оперативні цілі формування мето дичної компетентності майбутніх учителів до навчання учнів геометрії. Вказано чотири складові (теоретична, аналітична, практична, діяльнісна) змісту методичної підготовки майбутніх учителів математики до навчання учнів геометрії. Підвищення якості геометричної освіти учнів у школі значно залежить від рівня сформованості геометрично-методичної компетентності вчителя математики.Item Формування математичної компетентності учнів основної школи за допомогою конструювання прикладних задач з алгебри(Вінниця, 2017) Ігнатій, В. Г.; Ясінська, Я.; Игнатий, В. Г.; Ясинская, Я.; Ihnatii, V. H.; Yasinska, Ya.У статті розкрито можливості конструювання прикладних задач з алгебри основної школи у формуванні математичної компетентності учнів основної школи.Item Аналіз навчально методичної літератури щодо конструювання систем задач(Вінниця, 2017) Каштельян, Ю. О.; Каштельян, Ю. А.; Kashtelian, Yu. O.В даній статі описано методи та вимоги до формування систем задач та проаналізовано навчально методичну літературу, щодо конструювання систем задач.Item Система задач на побудову перерізів многогранників(Вінниця, 2017) Стецюк, А. В.; Стецюк, А. В.; Stetsiuk, A. V.У даній статті проаналізовані труднощі, пов’язані з правильним усвідомленням учнями просторової форми та використанням рисунка. Представлена система задач, на побудову перерізів многогранників.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »