Система задач, як спосіб формування математичних компетентностей
Loading...
Date
Authors
Терепа, А. В.
Терепа, А. В.
Terepa, A. V.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Вінниця
Abstract
Різноманіття системи задач з розділу «Елементи теорії
ймовірностей» на уроках математики в педагогічних коледжах дозволить
більш глибоко розкрити пізнавальні резерви студентів та розвинути їх
математичне мислення. Студенту важливо бачити різні типи задач і
розуміти до якого блоку вони відносяться.
The variety of system problems with the section "Elements of probability theory" in mathematics lessons in teachers colleges will reveal deeper cognitive reserve and students develop their mathematical thinking. Student important to see different types of problems and understand the unit to which they relate.
The variety of system problems with the section "Elements of probability theory" in mathematics lessons in teachers colleges will reveal deeper cognitive reserve and students develop their mathematical thinking. Student important to see different types of problems and understand the unit to which they relate.
Description
Citation
Терепа А. В. Система задач, як засіб формування математичних компетентностей / А. В. Терепа // Методичний пошук вчителя математики : збірник наукових праць за матеріалами І Всеукраїнської дистанційної науково-практичної конференції, 16 березня 2017 р. / Міністерство освіти і науки України, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського [та ін.]. – Вінниця, 2017. – С. 186-189.