Show simple item record

dc.contributor.authorМихайленко, Любов Федорівна
dc.contributor.authorМихайленко, Л. Ф.
dc.contributor.authorMykhailenko, L. F.
dc.date.accessioned2017-12-07T09:44:25Z
dc.date.available2017-12-07T09:44:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationМихайленко Л.Ф. Диференціація методичної підготовки майбутніх учителів математики / Л. Ф. Михайленко // Матеріали XI міжнародної конференції «Стратегія якості в промисловості і освіті» (5-12 червня, 2015, Варна, Болгарія). Дніпропетровськ-Варна – С. 283-286.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/1795
dc.description.abstractОбґрунтовано доцільність і можливість диференціації методичної підготовки майбутніх учителів математики в педагогічних університетах. Виокремлено чотири початкових рівні професійного навчання майбутніх учителів математики та чинники, від яких залежить якість навчально-виховного процесу: методологічні підходи, зміст і методи, прийоми і засоби, взаємної відповідальності учасників навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.description.abstractОбоснована целесообразность и возможность дифференциации методической подготовки будущих учителей математики в педагогических университетах. Выделены четыре начальных уровня профессионального обучения будущих учителей математики и факторы, от которых зависит качество учебно-воспитательного процесса: методологические подходы, содержание и методы, приемы и средств, взаимной ответственности участников учебно-воспитательного процесса.ru
dc.description.abstractThe expediency and possibility of differentiation of methodical preparation of future teachers of mathematics in pedagogical universities is substantiated. There are four initial levels of professional training of future mathematics teachers and the factors on which the quality of the educational process depends: methodological approaches, content and methods, methods and means, mutual responsibility of the participants of the educational process.en
dc.publisherДніпропетровськ-Варнаuk_UA
dc.subjectдиференціація методичної підготовки майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.subjectдифференциация методической подготовки будущих учителей математикиuk_UA
dc.subjectdifferentiation of methodical preparation of future teachers of mathematicsuk_UA
dc.titleДиференціація методичної підготовки майбутніх учителів математикиuk_UA
dc.title.alternativeДифференциация методической подготовки будущих учителей математикиuk_UA
dc.title.alternativeDifferentiation of methodical preparation of future teachers of mathematicsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record