Травма-чутливий підхід у формуванні безпечного освітнього середовища в умовах війни

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Жовнич, Олеся
Тертична, Таїсія
Zhovnych, Olesia
Tertychna, Taisiia

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті обґрунтовано актуальність впровадження в освітній процес травма-чутливого підходу, що зумовлено зростанням кількості учнів, які пережили травматичні події, а також необхідністю створення безпечного й підтримуючого середовища, яке запобігає їх повторному травмуванню та сприяє ефективному відновленню.
The article substantiates the relevance of implementing a trauma-sensitive approach in the educational process, which is due to the growing number of students who have experienced traumatic events, as well as the need to create a safe and supportive environment that prevents their re-traumatization and promotes effective recovery

Description

Психологія.

Citation

Жовнич О., Тертична Т. Травма-чутливий підхід у формуванні безпечного освітнього середовища в умовах війни. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 234-237

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By