Травма-чутливий підхід у формуванні безпечного освітнього середовища в умовах війни
Loading...
Date
Authors
Жовнич, Олеся
Тертична, Таїсія
Zhovnych, Olesia
Tertychna, Taisiia
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті обґрунтовано актуальність впровадження в освітній процес травма-чутливого підходу, що зумовлено зростанням кількості учнів, які пережили травматичні події, а також необхідністю створення безпечного й підтримуючого середовища, яке запобігає їх повторному травмуванню та сприяє ефективному відновленню.
The article substantiates the relevance of implementing a trauma-sensitive approach in the educational process, which is due to the growing number of students who have experienced traumatic events, as well as the need to create a safe and supportive environment that prevents their re-traumatization and promotes effective recovery
The article substantiates the relevance of implementing a trauma-sensitive approach in the educational process, which is due to the growing number of students who have experienced traumatic events, as well as the need to create a safe and supportive environment that prevents their re-traumatization and promotes effective recovery
Description
Психологія.
Citation
Жовнич О., Тертична Т. Травма-чутливий підхід у формуванні безпечного освітнього середовища в умовах війни. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 234-237