Сучасні підходи до формування творчої особистості вчителя музичного мистецтва в контексті євроінтеграції

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Брилін, Борис
Тодосієнко, Наталія
Brylin, Boris
Todosiienko, Nataliia

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

У статті розкрита сутність сучасних підходів до формування творчої особистості майбутнього педагога, трактування поняття творча діяльність, розглядається основний зміст інноваційної діяльності учителя музичного мистецтва як складової його професійної підготовки. Також, запропоновані методи активізації, художні прийоми, різні форми роботи з дітьми. Окреслені головні перспективи подальших пошуків і наукових розвідок з даної проблематики, які будуть стосуватися цікавих новітніх творчих методичних прийомів і знахідок
The article reveals the essence of modern approaches to the formation of the creative personality of a future teacher, the interpretation of the concept of creative activity, the main content of the innovative activity of a teacher of musical art as a component of his professional training is considered. Also, activation methods, artistic techniques, various forms of work with children are proposed. The main prospects for further searches and scientific explorations on this issue are outlined, which will concern interesting new creative methodological techniques and findings

Description

Вища освіта. Педагогічна вища освіта. Майбутні вчителі музичного мистецтва.

Citation

Брилін Б., Тодосієнко Н. Сучасні підходи до формування творчої особистості вчителя музичного мистецтва в контексті євроінтеграції. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С. 194-198

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By