Можливості використання штучного інтелекту в початковій освіті

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Кушнір, Олександр
Kushnir, Оlexandr

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Стаття присвячена аналізу можливостей використання штучного інтелекту в початковій освіті України. Розглядаються сучасні інструменти й платформи на основі ШІ, які можуть бути ефективними для вчителів початкових класів — як українського, так і міжнародного походження. Детально охарактеризовано функціональні можливості таких сервісів, як «На Урок», MozaBook, Classtime, EdEra, МійКлас, GIOS, а також ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Canva, Adobe Express, Magic School, Redmenta тощо. Наведено приклади успішного впровадження ШІ у школах Бельгії, Китаю та можливі шляхи адаптації цих рішень в українських умовах. Робота підкреслює важливість індивідуалізації та мотивації в навчальному процесі за допомогою цифрових технологій
The article explores the possibilities of implementing artificial intelligence in primary education in Ukraine. It examines modern AI-based tools and platforms that can be useful for primary school teachers, both domestic and international. The functional capabilities of services such as “Na Urok,” MozaBook, Classtime, EdEra, MiyKlas, GIOS, as well as ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Canva, Adobe Express, Magic School, and Redmenta are described in detail. The paper provides examples of successful AI applications in primary schools in Belgium and China and discusses how similar approaches can be adapted to the Ukrainian educational context. The study emphasizes the mportance of personalized learning and motivation through digital technologies.

Description

Педагогіка. Початкова школа.

Citation

Кушнір О. Можливості використання штучного інтелекту в початковій освіті. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С.145-149

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By