Можливості використання штучного інтелекту в початковій освіті
Loading...
Date
Authors
Кушнір, Олександр
Kushnir, Оlexandr
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Стаття присвячена аналізу можливостей використання штучного інтелекту в початковій освіті України. Розглядаються сучасні інструменти й платформи на основі ШІ, які можуть бути ефективними для вчителів початкових класів — як українського, так і міжнародного походження. Детально охарактеризовано функціональні можливості таких сервісів, як «На Урок», MozaBook, Classtime, EdEra, МійКлас, GIOS, а також ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Canva, Adobe Express, Magic School, Redmenta тощо. Наведено приклади успішного впровадження ШІ у школах Бельгії, Китаю та можливі шляхи адаптації цих рішень в українських умовах. Робота підкреслює важливість індивідуалізації та мотивації в навчальному процесі за допомогою цифрових технологій
The article explores the possibilities of implementing artificial intelligence in primary education in Ukraine. It examines modern AI-based tools and platforms that can be useful for primary school teachers, both domestic and international. The functional capabilities of services such as “Na Urok,” MozaBook, Classtime, EdEra, MiyKlas, GIOS, as well as ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Canva, Adobe Express, Magic School, and Redmenta are described in detail. The paper provides examples of successful AI applications in primary schools in Belgium and China and discusses how similar approaches can be adapted to the Ukrainian educational context. The study emphasizes the mportance of personalized learning and motivation through digital technologies.
The article explores the possibilities of implementing artificial intelligence in primary education in Ukraine. It examines modern AI-based tools and platforms that can be useful for primary school teachers, both domestic and international. The functional capabilities of services such as “Na Urok,” MozaBook, Classtime, EdEra, MiyKlas, GIOS, as well as ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Canva, Adobe Express, Magic School, and Redmenta are described in detail. The paper provides examples of successful AI applications in primary schools in Belgium and China and discusses how similar approaches can be adapted to the Ukrainian educational context. The study emphasizes the mportance of personalized learning and motivation through digital technologies.
Description
Педагогіка. Початкова школа.
Keywords
штучний інтелект, початкова освіта, персоналізоване навчання, цифрові технології, На Урок, MozaBook, Classtime, EdEra, МійКлас, GIOS, ChatGPT, Google Classroom, Kahoot!, Quizlet, Canva, Adobe Express, Magic School, Redmenta, Century Tech, artificial intelligence, primary education, personalized learning, digital technologies, Na Urok, MiyKlas
Citation
Кушнір О. Можливості використання штучного інтелекту в початковій освіті. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів ІХ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2025 р.) / за ред. Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2025. Вип. 14. С.145-149