Спостереження за природою як засіб екологічного виховання дітей
Loading...
Date
Authors
Новікова, Альона
Карук, І.В.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У статті висвітлюються особливості спостереження за природою як засобу екологічного виховання дітей у дошкільних навчальних закладах. З’ясовується значення спостереження за природою для розвитку екологічної свідомості, спостережливості, аналітичних навичок та формування ціннісних орієнтацій у маленьких дослідниках. У статті запропоновано конкретні заходи, які можна організувати для залучення дітей до спостереження та дослідження природи.
The article highlights the features of observing nature as a means of environmental education for children in preschool educational institutions. It explores the importance of nature observation for the development of environmental awareness, observant skills, analytical abilities, and the formation of values in young researchers. The article suggests specific activities that can be organized to engage children in observing and exploring nature
The article highlights the features of observing nature as a means of environmental education for children in preschool educational institutions. It explores the importance of nature observation for the development of environmental awareness, observant skills, analytical abilities, and the formation of values in young researchers. The article suggests specific activities that can be organized to engage children in observing and exploring nature
Description
Педагогіка. Дошкільна педагогіка
Keywords
екологічне виховання, спостереження за природою, заклади дошкільної освіти, екологічна свідомість, спостережливість, ціннісні орієнтації, навколишнє середовище, екологічна освіта, environmental education, nature observation, preschool educational institutions, ecological awareness, observational skills, analytical abilities, values formation, environment, ecological education
Citation
Новікова А., Карук І.В. Спостереження за природою як засіб екологічного виховання дітей. Актуальні проблеми формування творчої особистості педагога в контексті наступності дошкільної та початкової освіти: збірник матеріалів VІІІ Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Вінниця, ВДПУ імені Михайла Коцюбинського, 26-27 березня 2024 р.) / за ред. Н.О. Пахальчук, Т.М.Кривошеї; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, факультет дошкільної і початкової освіти імені Валентини Волошиної. Вінниця, 2024. Вип. 13. С. 217-219