Кафедра алгебри і методики навчання математики

Permanent URI for this collectionhttps://library.vspu.net/items/aa73c7d7-8cea-473f-a951-67019521272f

Browse

Search Results

Now showing 1 - 1 of 1
  • Thumbnail Image
    Item
    Аналіз програм для роботи зі здібними до математики учнями в позашкільній освіті в Ізраїлі
    (2023) Воєвода,, А. Л.
    Метою статті є аналіз програм для роботи зі здібними до математики учням в позашкільній освіті Ізраїлю, висвітлення сучасних тенденцій розвитку неформальної математичної освіти Ізраїлю. У статті представлено результати аналізу сучасних тенденцій розвитку неформальної освіти Ізраїлю. Наведені у дослідженні факти свідчать, що в Ізраїлі функціонує оригінальна система неформальної освіти, відмінна від української як у змісті, так і у підходах до її організації . У процесі дослідження здійснено ґрунтовний аналіз програм для роботи з обдарованою молоддю (зокрема програми імені Beno Arbel, «Альфа» та «Одісея»), розглянуто особливості роботи зі здібними до математики учнями. Встановлено, що система освіти в Ізраїлі спрямована на виявлення та заохочення індивідуальних здібностей талановитих молодих людей, а вказані програми переслідують три цілі: розвиток математичних здібностей і якості математичного мислення, розширюючи можливості талановитих студентів; збагачення математичних знань у різних аспектах, які виходять за межі вивченого матеріалу в межах формальної освіти; залучення талановитих учнів до передової ізраїльської академічної спільноти. Зроблено висновок, що в системі неформальної освіти Ізраїлю існують певні особливості, які варто розглянути з метою використання їх окремих принципів в українських реаліях. В позашкільній неформальній освіті розроблено низку програм, які довели свою ефективність, й зокрема для роботи зі здібними до математики учнями.