Show simple item record

dc.contributor.authorГромов, Є. В.
dc.contributor.authorКоломієць, А. М.
dc.contributor.authorГордієнко, Ю. А.
dc.contributor.authorЖовнич, О. В.
dc.contributor.authorGromov, Y. V.
dc.contributor.authorKolomiiets, A. M.
dc.contributor.authorHordiienko, Y. A.
dc.contributor.authorZhovnych, O. V.
dc.date.accessioned2021-12-16T12:51:03Z
dc.date.available2021-12-16T12:51:03Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationГромов Є. В. Досвід польських освітян щодо мотивації студентів до вивчення іноземних мов засобами дистанційного навчання в умовах пандемічних обмежень / Є. В. Громов, А. М. Коломієць, Ю. А. Гордієнко, О. В. Жовнич // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – 2021. – Вип. 60. – С.375-387. - DOI: 10.31652/2412-1142-2021-60-375-387uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33:004(438:437.3)
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9416
dc.descriptionВища освіта. Іноземний досвід. Польща.uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі підвищення мотивації польськими педагогами старшокласників і студентів до вивчення іноземної мови, а також аналізу змін, які мотивація зазнає в умовах дистанційного навчання. У тексті зроблено спробу визначити мотивуючі та демотивуючі фактори для ефективного застосування засобів дистанційного навчання у вивченні іноземних мов в освітніх установах Польщі. Авторами представлені теоретичні міркування, узагальнення, а також результати емпіричних досліджень польських педагогів-практиків у цій галузі. Виокремлено чинники, які спонукають молодих людей (старшокласників, студентів) до дистанційного вивчення іноземної мови, а також фактори, що мають демотивуючу дію. Міркування та висновки засновані на результатах незалежних опитувань, що були проведені кількома педагогами-практиками серед учнів загальноосвітніх середніх та вищих шкіл Свєнтокшиського, Мазовецького та Люблінського воєводств впродовж перших місяців 2021 року. Також наведено рекомендації щодо формування додаткової мотивації студентів в онлайн-навчанні. Дистанційне навчання, яке домінує в українській освіті з березня 2020 року, зокрема й у вивченні іноземних мов, спонукає до ретельного аналізу того, як і наскільки успішно вирішують зазначену проблему педагоги сусідніх країн. Метою дослідження було визначення факторів, що впливають на мотивацію студентів до вивчення іноземної мови, не зважаючи на карантинні обмеження, труднощі та незручності, які виникають при онлайн-навчанні, а також з’ясування думки молодих людей про дистанційне навчання загалом. Також з’ясовано очікування і потреби українських студентів стосовно викладання іноземної мови засобами дистанційного навчання у порівнянні з польськими.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the problem of increasing high school and university students’ motivation to learn a foreign language by Polish teachers, as well as the analysis of the changes that motivation undergoes in the context of distance learning. The text attempts to identify motivating and demotivating factors for the effective use of distance learning tools in the study of foreign languages in educational institutions in Poland. The authors present theoretical considerations, generalizations, as well as the results of empirical research of Polish teachers-practitioners in this field. The factors that motivate young people (high school students, university students) to distance learning a foreign language, as well as factors that have a demotivating effect are identified. The opinions and conclusions are based on the results of independent surveys conducted by several teachers- practitioners among students of secondary and high schools in Swietokrzyskie, Masovian and Lublin Provinces during the early months of 2021. Recommendations for the formation of additional students’ motivation for online learning are also given. Distance learning, which has been dominating in Ukrainian education since March 2020, including the study of foreign languages, encourages a careful analysis of how and how successfully teachers from neighboring countries solve this problem. The aim of the study was to identify the factors that influence students' motivation to learn a foreign language, despite the quarantine restrictions, difficulties and inconveniences that arise during online learning, as well as to find out what young people think about distance learning in general. The expectations and needs of Ukrainian students for teaching a foreign language by means of distance learning in comparison with Polish were also clarified.en
dc.subjectдемотивуючі факториuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectіноземні мовиuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectмотивуючі факториuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectdemotivating factorsuk_UA
dc.subjectdistance educationuk_UA
dc.subjectforeign languagesuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectmotivating factorsuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectPolanduk_UA
dc.subjecthigh school studentsuk_UA
dc.subjectuniversity studentsuk_UA
dc.titleДосвід польських освітян щодо мотивації студентів до вивчення іноземних мов засобами дистанційного навчання в умовах пандемічних обмежень.uk_UA
dc.title.alternativeExperience of the polish educators in motivating students to study foreign languages by means of distance learning in conditions of pandemic restrictionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record