Show simple item record

dc.contributor.authorБойчук, В. М.
dc.contributor.authorУманець, В. О.
dc.contributor.authorБойчук, О. Ю.
dc.contributor.authorBoychuk, W. M.
dc.contributor.authorUmanets, V. O.
dc.contributor.authorBoychuk, O. Y.
dc.date.accessioned2021-12-16T12:33:28Z
dc.date.available2021-12-16T12:33:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citation3. Бойчук В. М. Цифрові технології у професійній підготовці майбутніх фахівців / В. М. Бойчук, В. О. Уманець, О. Ю. Бойчук // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – 2021. – Вип. 60. – С. 353-364.- DOI: 10.31652/2412-1142-2021-60-353-364uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.33:004
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9415
dc.descriptionВища освіта. Технології навчання.uk_UA
dc.description.abstractПандемія COVID-19 активізувала перехід до практики навчання в Інтернеті. Мета статті – здійснити порівняльний аналіз якості освіти за дистанційною і денною формами навчання у сприйнятті здобувачів освіти, педагогів та адміністрації навчальних закладів. Виявлено, що до груп стейкхолдерів, зацікавлених у просуванні дистанційної освіти у закладах вищої освіти, належать: керівництво університету, здобувачі вищої освіти з географічними та фізичними обмеженнями. Аналізуючи результати опитувань здобувачів вищої освіти, проведених у 2015- 2020 роках групою дослідників KPMG and Deloitte, виявлено, що якість дистанційного навчання, незважаючи на переваги, на думку студентів, поступається традиційному методу очної форми навчання. Серед проблем, з якими стикаються студенти під час організації освітнього процесу за дистанційною формою, виокремлено нездатність відбирати інформацію, оцінювати її достовірність та відрізняти важливу інформацію від незначної. Педагоги завжди експериментували з мистецтвом викладання, яке еволюціонувало протягом століть, застосовуючи нові підходи, методи, засоби та технології. У минулому столітті відбулося стрімке зростання науки й техніки, що привело до революційних інновацій та появи новітніх технологій, в тому числі і в педагогічній науці й практиці. З огляду на це, у цій статті здійснено огляд технічних досягнень, які використовуються у закладах освіти, виокремлено їх переваги та недоліки, описано освітні ресурси, на які впливають цифрові технології. Зроблено висновок, що надзвичайно важливо продовжувати дослідження впливу цифровізації на якість вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractCOVID-19 pandemic intensified the transition to online learning practices. The article aims to analyse how students perceive distance education quality compared to face-to-face education mode. The author argues that the groups of social actors, interested in the promotion of distance education in higher schools, include: university leadership, geographically and physically disadvantaged students. In the period 2015- 2020 the group of KPMG and Deloitte researchers conducted a series of students’ surveys. Analysing the survey findings, the author states that despite the benefits of distance education, students consider that the quality of distance learning is inferior to the traditional face-to-face education mode. Among the problems faced by students in distance learning, is their inability to select information, assess its reliability, and differentiate significant information from insignificant. Educators have always experimented with the art of teaching, which has evolved over centuries by adopting new approaches, methods, tools, and technologies. We have experienced a rapid growth in science and technology in the last century that resulted in groundbreaking innovations and exciting new technologies. As always, these innovations create opportunities while posing new challenges. Pedagogical practices have been greatly affected by the advancement of science and technology in the last few decades. This article provides a mini review to briefly describe some of the existing technical achievements that are used in higher education along with their challenges, provides an overview of how technologies helped overcome the limits of space and time in higher education, depicts various educational resources that are impacted or introduced by digital technolo- gies. It is concluded that it is of great importance to continue research into the impacts of digitalization on the quality of higher education.en
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзасоби комунікаціїuk_UA
dc.subjectзворотний зв’язокuk_UA
dc.subjectdigital technologiesuk_UA
dc.subjectdigitalizationuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectmeans of communicationuk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.titleЦифрові технології у професійній підготовці майбутніх фахівців.uk_UA
dc.title.alternativeDigital technologies in the professional training of future professionals.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record