Show simple item record

dc.contributor.authorСтепанчук, Ю. С.
dc.contributor.authorГубіна, С. І.
dc.contributor.authorStepanchuk, Y. S.
dc.contributor.authorHubina, S. I.
dc.date.accessioned2021-12-16T09:46:52Z
dc.date.available2021-12-16T09:46:52Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationСтепанчук Ю. С. Моніторинг якості організації дистанційного навчання в університеті./ Ю.С. Степанчук, С. І. Губіна // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – 2021. – Вип. 60. – С.307-314. - DOI: 10.31652/2412-1142-2021-60-307-314.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.14.015.62
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9413
dc.descriptionВища освіта. Дистанційне навчання.uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано поняття «якість освіти» з огляду на культуру якості, яка сприяє підвищенню конкурентоспроможності європейської освіти завдяки забезпеченню її якості через усвідомлення необхідності розвивати культуру і поширювати найкращий досвід у цій галузі. Встановлено, що якість не може бути визначена «зверху», і що її визначення полягає в рівні розуміння конкретного закладу освіти, який може розвиватися за допомогою структурних або адміністративних зусиль через просування спільних цінностей і переконань. З’ясовано, що формування нової культури для підвищення якості вищої освіти відбувається відповідно до принципів об'єктивності та прозорості, довіри, партнерства і колективної відповідальності в національному просторі вищої освіти України. Першим принципом менеджменту якості, покладеним в основу стандартів, є орієнтація на споживача. До споживачів діяльності закладу вищої освіти відносять як зовнішніх (роботодавці, держава і суспільство в цілому), так і внутрішніх (студенти, викладачі, керівництво ЗВО). Визначення ступеня задоволеності внутрішніх споживачів є одним із головних завдань менеджменту якості. Така оцінка необхідна для коригування дій в освітніх процесах ЗВО та внесення змін до управління організацією, освітніх програм і технологій навчання. Представлено аналіз результатів анонімного онлайн-опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньою програмою першого рівня ступеня вищої освіти бакалавра «Середня освіта. Здоров’я людини» Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського щодо оцінювання якості дистанційного навчання. Наведений аналіз результатів опитування, проведеного Центром внутрішньої системи забезпечення якості освіти, що функціонує в закладі, дає можливість підвищити якість вищої освіти, особливо в умовах дистанційного навчання, коли обмежені можливості взаємодії викладачів зі здобувачами вищої освіти.uk_UA
dc.description.abstractThe main principle of quality management lying at the basis of the standards is consumers’ orientation. The consumers of the activity of higher educational institution include both external (employers, the state and society in general), and internal consumers (students, teachers, management of HEE). One of the main tasks of quality management is determining the degree of satisfaction of internal consumers. This kind of assessment is necessary to adjust the actions taken in HEE educational process and to make changes in the management, educational programmes and teaching technologies. Information about current needs and expectations of VSPU consumers is obtained through the survey conducted at certain time intervals or on completion of certain disciplines. Implementing a questionnaire, as one of the monitoring mechanisms, is a rather complicated process. This is due to the fact that the human factor plays a decisive role in questionnaires. This means that a person acts as a sensor” in the measurement, and quite often the object which is assessed is a person himself. In this case the results should be evaluated very carefully and thoroughly. The article presents the analysis of the results of the survey of the students of the Vinnytsia Mykhailo Kotsiubynskyi State Pedagogical University conducted by the Center of internal quality assurance system of education, which operates in the institution. The article is devoted to the study of the state and problems of education quality and educational activity management. The authors, based on the results of surveys, show a real picture of education quality and educational activity management, which enables to identify problems of distance learning organization at the university and outline the necessary ways to solve them.en
dc.subjectмоніторингuk_UA
dc.subjectЗВОuk_UA
dc.subjectякість освітиuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectрезультати опитуванняuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectосвітні послугиuk_UA
dc.subjectmonitoringuk_UA
dc.subjectHEEuk_UA
dc.subjectquality of educationuk_UA
dc.subjectquestionnaireuk_UA
dc.subjectresults of the surveyuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjecteducational programmeuk_UA
dc.subjecteducational servicesuk_UA
dc.titleМоніторинг якості організації дистанційного навчання в університеті.uk_UA
dc.title.alternativeQuality monitoring of distance learning organization at the university.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record