• ua
    • русский
    • English
  • русский 
    • ua
    • русский
    • English
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Наукові публікації. Виступи
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Наукові публікації. Виступи
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Концептуальні підходи до проєктування цифрового портфоліо наукових і науково-педагогічних працівників.

Thumbnail
Открыть
Suchasni informatsiini tekhnolohii ta innovatsiini metodyky navchannia u pidhotovtsi fakhivtsiv-9-16.pdf (769.5Kb)
Дата
2021
Автор
Биков, В. Ю.
Тукало, С. М.
Bykov, V. Y.
Lytvynova, S. H.
Tukalo, S. M.
Литвинова, С. Г.
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
У статті обґрунтовано модель цифрового портфоліо наукових та науково-педагогічних працівників, що здійснюють тематичні дослідження. Уточнено основні характеристики цифрового портфоліо та узагальнено його завдання (моніторинг професійної діяльності; систематизація матеріалів і напрацювань; демонстрація власних досягнень (за потреби); створення науковометодичного забезпечення для освітніх цілей; накопичення результатів наукових досліджень). Проаналізовано підходи до визначення основних компонентів цифрового портфоліо та встановлено, що для створення цифрового портфоліо використовуються найпоширеніші безкоштовні засоби, зокрема Google site, Blogger, YouTube (відео портфоліо), PowerPoint. Проте цифрова трансформація науки потребує нових, ефективних рішень одне з яких запропоновано авторами статті – це впровадження електронного документообігу і формування в ньому професійного цифрового портфоліо наукового або науково-педагогічного працівника. Під цифровим портфоліо наукового працівника автори розуміють онлайновий ресурс, що формується із даних електронного документообігу наукової установи і демонструє узагальнену інформацію про науково-методичні та практичні особистісні досягнення наукового (науково-педагогічного) працівника й результати моніторингу його професійного зростання. Проєктування цифрового портфоліо ґрунтується на принципах академічної доброчесності, відповідальності, інформатизації науково-дослідної діяльності, навчання впродовж життя, захисту інформації. Основна інформація цифрового портфоліо включає такі розділи: список публікацій, збірників, експертизу, рецензування, дані про проєктну діяльність, організацію та участь у заходах, керування або консультування здобувачів ступеня PhD або докторів наук; активність щодо надання відповідей на розпорядчі документи, моніторинг та оцінювання наукової діяльності, особистісний розвиток. Подальшого дослідження потребує розроблення критеріїв експертного оцінювання цифрового портфоліо.
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/9399
Collections
  • Наукові публікації. Виступи

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
Atmire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

ВойтиРегистрация

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
Atmire NV