Show simple item record

dc.contributor.authorМількевич, Ірина Олегівна
dc.date.accessioned2021-04-21T16:48:34Z
dc.date.available2021-04-21T16:48:34Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationМількевич Ірина Олегівна. Місце і роль евристичних методів навчання в процесі вивчення виразів та їх перетворень в основній школі: дипломна робота / І. О. Мількевич; Вінницький держ. пед. ун-т імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця, 2017. – 69 с.; Бібліогр.: С. 61-66 (50 назв.). – На правах рукопису.uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/8162
dc.descriptionОсновна школа. Алгебра. Методика.uk_UA
dc.description.abstractНауковий аналіз літератури з проблеми дослідження дає змогу зробити висновок: - застосування евристичних методів та прийомів начання повинно базуватися на психолого-педагогічних закономірностях і принципах: співтворчості, довіри і оптимального поєднання інтуїтивного і логічного; - в роботі узагальнено наявні підходи до поняття «педагогічна евристика», «евристичні методи навчання», «евристичні прийоми навчання». Таким чином: евристичні методи навчання – це система принципів і правил, які стимулюють інтуїтивне мислення в процесі розв’язання задачі, генерування нових ідей і підвищують ефективність розв’язування певного класу творчих задач.uk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний ун-т імені Михайла Коцюбинськогоuk_UA
dc.subjectевристичні методиuk_UA
dc.subjectнавчання математикиuk_UA
dc.subjectзмістова лінія «Вирази та їх перетворення»uk_UA
dc.subjectкурс алгебриuk_UA
dc.subjectпідготовка уроків алгебриuk_UA
dc.titleМісце і роль евристичних методів навчання в процесі вивчення виразів та їх перетворень в основній школі: дипломна робота.uk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record