Цілепокладання як фактор ініціювання самоорганізації майбутніх учителів у навчальній діяльності
View/ Open
Date
2008Author
Лісниченко, А.П.
Лесниченко, А.П.
Lisnychenko, A.P.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті досліджено взаємозв’язок між організацією цілепокладання у навчальному процесі та самоорганізацією майбутнього вчителя; проаналізовано умови та можливі стратегії ціле покладання; розглянуто технологію продуктивного цілепокладання майбутніх учителів англійської мови на заняттях з курсу «Основи педагогічної майстерності» В статье исследована связь между организацией целеполагания в учебном процессе и самоорганизацией будущого учителя; проанализированы условия и возможные стратеги целеполагания; рассмотрена технология продуктивного целеполагания будущих учителей английского языка на занятиях курса «Основы педагогического майстерства». The connection between future teachers’ goal-setting and their self-organization in learning is investigated in the article; some conditions and possible strategies of goal-setting in educational process are analyzed; some techniques of productive goal-setting in learning are considered