Цілепокладання як фактор ініціювання самоорганізації майбутніх учителів у навчальній діяльності

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Лісниченко, А.П.
Лесниченко, А.П.
Lisnychenko, A.P.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Наука і освіта

Abstract

У статті досліджено взаємозв’язок між організацією цілепокладання у навчальному процесі та самоорганізацією майбутнього вчителя; проаналізовано умови та можливі стратегії ціле покладання; розглянуто технологію продуктивного цілепокладання майбутніх учителів англійської мови на заняттях з курсу «Основи педагогічної майстерності»
В статье исследована связь между организацией целеполагания в учебном процессе и самоорганизацией будущого учителя; проанализированы условия и возможные стратеги целеполагания; рассмотрена технология продуктивного целеполагания будущих учителей английского языка на занятиях курса «Основы педагогического майстерства».
The connection between future teachers’ goal-setting and their self-organization in learning is investigated in the article; some conditions and possible strategies of goal-setting in educational process are analyzed; some techniques of productive goal-setting in learning are considered

Description

Citation

Лісниченко А.П. Цілепокладання як фактор ініціювання самоорганізації майбутніх учителів у навчальній діяльності / А. П. Лісниченко // Наука і освіта. - 2008. - № 1/2. - С. 61-64.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By