Communicative Language Teaching

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Теклюк, Г.П.
Теклюк, А.П.
Tekliuk, H.P.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика»

Abstract

The article considers the communicative methodology, or CLT, its principles, techniques and characteristics, as well as its impact on other approaches to learning foreign languages. According to the communicative language method, the teacher promotes communication in the classroom, one of their most important responsibilities is to create situations that promote verbal interaction.
У статті розглянуто комунікативну методологію, або CLT, її принципи, прийоми та характерні особливості, а також її вплив на інші підходи до вивчення іноземних мов. Згідно до комунікативного мовного методу, вчитель повинен сприяти комунікації в класі, одним із його найважливіших обов'язків є створення ситуацій, які сприяють спілкуванню.
В статье рассмотрено коммуникативную методологию, или CLT, ее принципы, приемы и характерные особенности, а также ее влияние на другие подходы к изучению иностранных языков. Согласно коммуникативному речевому методу, учитель должен способствовать коммуникации в классе, одним из его важнейших обязанностей является создание ситуаций, которые способствуют общению.

Description

Citation

H. Tekliuk Communicative Language Teaching // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2020. – Вип. 30. Том 4. – c. 215-219

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By