Content-Based Instruction

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Теклюк, Г.П.
Теклюк, А.П.
Tekliuk, H.P.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Запоріжжя: Запорізький національний університет

Abstract

The article notes that learning through content can make learning English more exciting and motivating. Students use the English language to achieve real goals, which makes them more independent and confident. Students can also develop a much broader knowledge of the world with the help of learning through content that contributes to the improvement and satisfaction of general educational needs.
У статті зазначається, що навчання через зміст може зробити вивчення англійської мови більш захоплюючим та мотивуючим. Учні використовують мову для досягнення реальної мети, що робить їх більш незалежними та впевненими в собі. Студенти також можуть розвивати набагато ширші знання про світ за допомогою навчання через зміст, що сприяє вдосконаленню та задоволенню загальних освітніх потреб.
В статье отмечается, что обучение через содержание может сделать изучение английского языка более интересным и мотивирующим. Ученики используют язык для достижения реальной цели, что делает их более независимыми и уверенными в себе. Студенты также могут развивать гораздо более широкие знания о мире посредством обучения через содержание, что способствует совершенствованию и удовлетворению общих образовательных потребностей.

Description

Citation

Tekliuk H.P. Content-Based Instruction // Вісник Запорізького національного університету: Збірник наукових праць. Педагогічні науки. Запоріжжя: Запорізький національний університет, 2020. № 1 (34). 376 с. C. 73-78

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By