Show simple item record

dc.contributor.authorУдоденко, Вікторія
dc.contributor.authorUdodenko, V.
dc.date.accessioned2021-01-21T15:53:09Z
dc.date.available2021-01-21T15:53:09Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationУдоденко В. Методика використання ікт при вивченні трикутників в курсі геометрії основної школи/ Вікторія Удоденко // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій : зб. наук. пр. / ред. кол.: С. В. Подолянчук (голова) [та ін.] ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 17. – С. 182-187uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6823
dc.descriptionМатематика. Геометрія. Інформаційні технологіїuk_UA
dc.description.abstractУ статті йдеться про використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках геометрії в 7-9 класах. Розкрито переваги та недоліки використання ІКТ на уроках. Розповідається на яких етапах уроку які інформаційно-комунікаційні технології доцільно використовувати.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the use of information and communication technologies in geometry lessons in grades 7-9. The advantages and disadvantages of using ICT in lessons are revealed. It describes at what stages of the lesson what information and communication technologies are appropriate to use.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технології (ІКТ)uk_UA
dc.subjectпрезентаціяuk_UA
dc.subjectтестові технологіїuk_UA
dc.subjectGeoGebrauk_UA
dc.subjectinformation and communication technologies (ICT)uk_UA
dc.subjectpresentationuk_UA
dc.subjecttest technologiesuk_UA
dc.titleМетодика використання ікт при вивченні трикутників в курсі геометрії основної школиuk_UA
dc.title.alternativeMethods of using ict in the study of triangles in elementary school geometryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record