Show simple item record

dc.contributor.authorОнищенко, Тетяна
dc.date.accessioned2021-01-20T13:10:31Z
dc.date.available2021-01-20T13:10:31Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationОнищенко Т. Особливості впровадження stem-освіти на уроках математики / Тетяна Онищенко // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій : зб. наук. пр. / ред. кол.: С. В. Подолянчук (голова) [та ін.] ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 17. – С. 167-170uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6800
dc.descriptionМатематикаuk_UA
dc.description.abstractУ статті на основі опрацьованої літератури коротко описано досвід впровадження STEM-освіти та розкрито можливості впровадження STEM-освіти в Україні. Окремо розкрито можливості впровадження STEM-освіти на уроках математики у основній школі.uk_UA
dc.description.abstractThis article briefly describes the experience of implementing STEM education and reveals the possibility of implementing STEM education in Ukraine. The possibilities of introducing STEM education in mathematics lessons in primary school are also presented separately.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectSTEM-освітаuk_UA
dc.subjectSTEM-educationuk_UA
dc.titleОсобливості впровадження stem-освіти на уроках математикиuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of stem education in mathematics lessonsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record