Show simple item record

dc.contributor.authorМартиненко, Анастасія
dc.contributor.authorМартыненко, Анастасия
dc.contributor.authorMartynenko, Anastasiia
dc.contributor.authorВінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського
dc.date.accessioned2021-01-14T09:11:10Z
dc.date.available2021-01-14T09:11:10Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationМартиненко Анастасія. Специфіка навчання геометрії в старших класах європейських шкіл / А. Мартиненко // Актуальні проблеми математики, фізики і технологій : зб. наук. пр. / ред. кол.: С. В. Подолянчук (голова) [та ін.] ; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020. – Вип. 17. – С. 152-155uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/6652
dc.descriptionСтереометрія. Методика вивчення в школі. Європейський досвідuk_UA
dc.description.abstractУ даній статті розглянуто основні проблеми вивчення стереометрії у старших класах та можливості їх вирішення шляхом використання зарубіжних практик. Зокрема, представлено методичні аспекти вивчення геометрії в Німеччині та Великобританії, а також досліджено можливості інтегрування нових підходів в українську систему освіти. Здійснено порівняння педагогічних ідей двох абсолютно різних вчених, які намагалися розвинути інтуїтивні навички учнів за допомогою різних практичних завдань, таких як малювання, вимірювання, уявлення та маніпулювання фігурами, що може бути корисним для сучасного навчання геометріїuk_UA
dc.description.abstractВ данной статье рассмотрены основные проблемы изучения стереометрии в старших классах и возможности их решения путем использования зарубежных практик. В частности, представлены методические аспекты изучения геометрии в Германии и Великобритании, а также исследованы возможности интегрирования новых подходов в украинскую систему образования. Проведено сравнение педагогических идей двух совершенно разных ученых, которые пытались развить интуитивные навыки учащихся с помощью различных практических задач, таких как рисование, измерения, представления и манипулирования фигурами, что может быть полезным для современного обучения геометрииru
dc.description.abstractThis article deals with themain problems caused by the study of stereometry in the upperclasses and the possibility of solving them byusing foreign practices. Inparticular, the methodological aspects of geometry study in Germany and the UK arepresented, aswellas the possibiliti esofintegrating new approachesin to the Ukrainian education system. The pedagogical idea softwocompletely different scientists have been compared, trying to develop students’ intuitives kills through various practical tasks, such as drawing, measuring, imagining and manipulating figures, which may be use ful for modern geometry learningen
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectметодичні аспектиuk_UA
dc.subject«геометричне око»uk_UA
dc.subjectінтуїтивний підхідuk_UA
dc.subjectдедуктивний підхідuk_UA
dc.subjectметодические аспектыuk_UA
dc.subject«геометрическое глаз»uk_UA
dc.subjectинтуитивный подходuk_UA
dc.subjectдедуктивный подходuk_UA
dc.subjectmethodical aspectsuk_UA
dc.subject"geometriceye"uk_UA
dc.subjectintuitive approachuk_UA
dc.subjectdeductive approachuk_UA
dc.titleСпецифіка навчання геометрії в старших класах європейських шкілuk_UA
dc.title.alternativeСпецифика обучения геометрии в старших классах европейских школuk_UA
dc.title.alternativeSpecificity of geometry teaching in the higher classes of european schoolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record