Now showing items 1-3 of 3

    • Природничо-наукові знання як основа для вивчення предметів природничого циклу 

      Черниш, Вікторія; Chernysh, V. (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2019)
      В статті розглядаються природничо-наукові знання як основа для вивчення предметів природничого циклу у закладах загальної середньої освіти. Показано, що важливе значення для формування природничо-наукових знань мають як ...
    • Про проблему формування системності знань у старшокласників під час вивчення математики 

      Стоян, Наталія; Стоян, Наталия; Stoian, Nataliia; Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020)
      Проаналізувавши психолого-педагогічну та філософську літературу визначено поняття «системності» як педагогічної категорії. Визначено, що «системність» відіграє важливе місце у вивченні математики і розглядається як ...
    • Формування поняття світогляду в учнів старшої школи 

      Коцулим, Микола; Kotsulym, M.; Гаєвський, Андрій; Haievskyi, A.; Сільвейстр, Анатолій; Silveistr, A. (Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2020)
      У статті представлені та теоретично обґрунтовано сутність, структуру та поняття формування світогляду учнів під час навчання фізики. Описано можливі шляхи формування наукових поглядів учнів на уроках фізики за допомогою ...