• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Академічні тексти здобувачів вищої освіти
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Академічні тексти здобувачів вищої освіти
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Методика використання технології проектного навчання на уроках інформатики: дипломна робота

Thumbnail
View/Open
Heraskin V. V.pdf (472.4Kb)
Date
2019
Author
Гераскін, В. В.
Heraskin, V. V
Metadata
Show full item record
Abstract
Дипломна робота присвячена особливостям використання проектних технологій навчання на уроках інформатики.У ході дипломного дослідження нами з’ясовано, що проектна технологія є потужним методичним інструментом у роботі вчителя інформатики, адже дозволяє сформувати в учня великий обсяг умінь і інформатичну компетентність. Разом з тим, використання цієї технології носить в собі певні ризики за умов неефективного застосування, оскільки кожний проект «відбирає» багато навчального часу.У дипломній роботі проаналізовано навчально-методичну та психолого-педагогічну літературу з тематики дослідження. У першому її розділі описано сутність проектної технології навчання, розкрито зміст основних понять дослідження. В другому розділі окреслено вимоги до використання проектної технології навчання, описано основні етапи реалізації методу проектів, виділено ролі учителя та учнів в цій діяльності. У третьому розділі наведено низку проектів, які впроваджувались у власній педагогічній діяльності на уроках інформатики.
 
Дипломная работа посвящена особенностям использования проектных технологий обучения на уроках информатики.У ходе дипломного исследования мы выяснили, что проектная технология является мощным методическим инструментом в работе учителя информатики, поскольку позволяет сформировать у ученика большой объем умений и информатические компетентность. Вместе с тем, использование этой технологии носит в себе определенные риски в условиях неэффективного применения, поскольку каждый проект «отбирает» много учебного времени.В дипломной работе проанализированы учебно-методическую и психолого-педагогическую литературу по тематике исследования. В первом ее разделе описано сущность проектной технологии обучения, раскрыто содержание основных понятий исследования. Во втором разделе обозначены требования к использованию проектной технологии обучения, описаны основные этапы реализации метода проектов, выделено роли учителя и учеников в этой деятельности. В третьем разделе приведен ряд проектов, которые внедрялись в собственной педагогической деятельности на уроках информатики.
 
URI
http://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5613
Collections
  • Академічні тексти здобувачів вищої освіти

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV