Аналіз підходів щодо управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету

Loading...
Thumbnail Image

Date

Authors

Панасюк, Н. Л.
Panasiuk, N.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер»

Abstract

У статті поданий аналіз підходів щодо управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету. Освіта в Україні на даному етапі розвитку має складну структуру європейського типу. У процесі аналізу буде з’ясовано, що управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету є механізмом сприяння активного пошуку нових форм і методів управління. Він надає можливість забезпечити приєднання України до високотехнологічних країн світу і підтримати процеси випереджального характеру в усіх галузях її життєдіяльності. Майже в кожному структурному компоненті визначені освітні рівні (початкова загальна освіта, базова загальна середня освіта, повна загальна середня освіта, базова професійно-технічна освіта, вища професійно-технічна освіта, базова вища освіта, повна вища освіта) та освітньо-кваліфікаційні рівні (кваліфікований робітник, молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр). Адаптація національної системи кваліфікацій України до Європейської системи кваліфікацій (EQF) та запровадження нових підходів до рівня знань, навичок, особистісних і професійних компетентностей випускників вищих технічних навчальних закладів потребує радикальної організаційної перебудови навчального процесу у вищих технічних навчальних закладах. Разом з тим необхідне впровадження нових освітніх підсистем, таких як асинхронна система навчання; активізація самостійної роботи студентів; багаторівневі індивідуалізовані навчальні плани; накопичувальна кредитно-модульна система; розширена шкала оцінювання знань і вмінь.
В статье представлен анализ подходов к управлению качеством подготовки будущих инженеров-педагогов в условиях магистратуры технического университета. Образование в Украине на данном этапе развития имеет сложную структуру европейского типа. В процессе анализа будет установлено, что управление качеством подготовки будущих инженеров-педагогов в условиях магистратуры технического университета является механизмом содействия активному поиску новых форм и методов управления. Он позволяет обеспечить присоединение Украины к высокотехнологичным стран мира и поддержать процессы опережающего характера во всех сферах ее жизнедеятельности. Почти в каждом структурном компоненте определенные образовательные уровни (начальное общее образование, среднее специальное образование, полное общее среднее образование, базовое профессионально-техническое образование, высшее профессионально-техническое образование, базовое высшее образование, высшее образование) и образовательно-квалификационные уровни (квалифицированный рабочий, младший специалист, бакалавр, специалист, магистр). Адаптация национальной системы квалификаций Украины к Европейской системе квалификаций (EQF) и введения новых подходов к уровню знаний, навыков, личностных и профессиональных компетенций выпускников высших технических учебных заведений требует радикальной организационной перестройки учебного процесса в высших технических учебных заведениях. Вместе с тем необходимо внедрение новых образовательных подсистем, таких как асинхронная система обучения; активизация самостоятельной работы студентов; многоуровневые индивидуализированные учебные планы; накопительная кредитно-модульная система; расширена шкала оценивания знаний и умений.
The article analyzes approaches to quality management training future engineers-teachers in terms of Master Technical University. Education in Ukraine at this stage of a complex structure of the European type. In an analysis is found that quality management training future engineers-teachers in terms of Master Technical University is a mechanism for promoting active search for new forms and methods of management. It provides an opportunity to provide Ukraine joining the tech world and support the advanced nature in all spheres of life. Almost every structural component by educational level (primary general education, basic general secondary education, complete secondary education, basic vocational education, higher vocational education, basic higher education, complete higher education) and educational and skill level (skilled worker, junior specialist, bachelor, specialist and master). Adaptation of Ukraine national qualifications system to the European Qualifications Framework (EQF) and the introduction of new approaches to knowledge, skills, personal and professional competences graduates of technical schools needs radical organizational restructuring of the educational process in higher technical education. However, it is necessary to introduce new educational subsystems, such as asynchronous training system; activization of independent work of students; Multi individualized curricula; cumulative credit-modular system; expanded scale assessment of knowledge and skills.

Description

Освіта. Технології навчання. Підготовка майбутніх інженерів-педагогів

Citation

Панасюк Н. Л. Аналіз підходів щодо управління якістю підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах магістратури технічного університету / Н. Л. Панасюк / Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць. – Випуск 45. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 299-303

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By