Розвиток природничо-наукових знань учнів нової української школи на основі реалізації принципу практичної спрямованості
View/ Open
Date
2019Author
Сільвейстр, А. М.
Sіlveіstr, А. М.
Моклюк, М. О.
Moklyuk, M. O.
Черниш, В.М.
Chernysh, V. M.
Metadata
Show full item recordAbstract
Розглядається розвиток природничо-наукових знань учнів Нової української школи на основі реалізації принципу практичної спрямованості. З’ясовано, що загальноосвітня підготовка є обов’язковим підґрунтям для розвитку природничо-наукових знань та невід’ємною складовою процесу здобуття повної загальної середньої освіти та професійної підготовки учня як загального закладу середньої освіти так і закладу професійно-технічної освіти. Рассматривается развитие естественно-научных знаний учеников Новой украинской школы на основе реализации принципа практической направленности. Выяснено, что общеобразовательная подготовка является обязательным основанием для развития естественно-научных знаний и неотъемлемой составляющей процесса получения полного общего среднего образования и профессиональной подготовки ученика как общего заведения среднего образования так и заведения профессионально-технического образования. The development of natural-scientific knowledge of students of the New Ukrainian school on the basis of realization of the principle of practical orientation is considered. It was found that general education is a mandatory basis for the development of natural science knowledge and an integral part of the process of obtaining a complete general secondary education and vocational training of students as a general secondary education institution and vocational education institution.