Show simple item record

dc.contributor.authorСільвейстр, А. М.
dc.contributor.authorSіlveіstr, А. М.
dc.contributor.authorКоломієць, К. О.
dc.contributor.authorKolomiets, K. O.
dc.date.accessioned2020-09-06T09:29:53Z
dc.date.available2020-09-06T09:29:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationСільвейстр А. М. Особливості розвитку пізнавального інтересу молодших школярів / А. М. Сільвейстр, К. О. Коломієць // Педагогіка і психологія: напрямки та тенденції в Україні та світі : збірник наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (19-20 квітня 2019 р., м. Одеса). – Одеса: ГО «Південна фундація педагогіки», 2019. – Ч. 2. – С. 27-31uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5286
dc.descriptionФізика. Пізнавальний інтерес. Ігрові інтересиuk_UA
dc.description.abstractРозглядаються особливості розвитку пізнавального інтересу молодших школярів. З’ясовано, що пізнавальні інтереси молодших школярів проявляються у різній формі. Виникнення і розвиток пізнавального інтересу у молодших школярів традиційно пов’язують з ігровими і емоційними прийомами організації занять, доданням цікавості матеріалу, який підлягає засвоєнню. Тобто, молодших школярів, як правило, цікавлять уроки з ігровими моментами та перевагою емоційного матеріалу.uk_UA
dc.description.abstractРассматриваются особенности развития познавательного интереса младших школьников. Выяснено, что познавательные интересы младших школьников проявляются в разной форме. Возникновение и развитие познавательного интереса у младших школьников традиционно связывают с игровыми и эмоциональными приемами организации занятий, добавлением любопытства материала, подлежащего усвоению. То есть, младших школьников, как правило, интересуют уроки с игровыми моментами и преимуществом эмоционального материала.ru
dc.description.abstractPeculiarities of development of cognitive interest of junior schoolchildren are considered. It has been found that the cognitive interests of younger students are manifested in various forms. The emergence and development of cognitive interest in junior high school students is traditionally associated with playful and emotional methods of organizing classes, adding interest to the material to be mastered. That is, younger students are usually interested in lessons with game moments and the predominance of emotional material.en
dc.publisherОдеса: ГО «Південна фундація педагогіки»uk_UA
dc.subjectпізнавальний інтересuk_UA
dc.subjectмолодші школяріuk_UA
dc.subjectспособи формування пізнавального інтересуuk_UA
dc.subjectурокиuk_UA
dc.subjectметоди навчанняuk_UA
dc.subjectзасвоєння знаньuk_UA
dc.subjectпознавательный интересuk_UA
dc.subjectмладшие школьникиuk_UA
dc.subjectспособы формирования познавательного интересаuk_UA
dc.subjectурокиuk_UA
dc.subjectметоды обученияuk_UA
dc.subjectусвоения знанийuk_UA
dc.subjectcognitive interestuk_UA
dc.subjectjunior schoolchildrenuk_UA
dc.subjectways of formation of cognitive interestuk_UA
dc.subjectlessonsuk_UA
dc.subjectteaching methodsuk_UA
dc.subjectknowledge acquisitionuk_UA
dc.titleОсобливості розвитку пізнавального інтересу молодших школярівuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности развития познавательного интереса младших школьниковuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of development of cognitive interest of junior schoolchildrenuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record