Природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО
Дата
2019Автор
Черниш, В.М.
Chernysh, V. M.
Росінська, В. О.
Rosinska, V. O.
Сільвейстр, А. М.
Sіlveіstr, А. М.
Metadata
Показать полную информациюАннотации
Розглядається природничо-наукова освіта як основа інтеграції знань з фізики у педагогічних ЗВО. З’ясовано, що природничо-наукова підготовка сприяє формуванню у майбутніх учителів природничо-наукового світогляду, мислення, наукової картини світу та становленню особистісних якостей фахівця. Рассматривается естественно-научное образование как основа интеграции знаний по физике в педагогических ЗВО. Выяснено, что естественнонаучная подготовка способствует формированию у будущих учителей естественно-научного мировоззрения, мышления, картины мира и становлению личностных качеств специалиста. Natural science education is considered as a basis for the integration of knowledge in physics in pedagogical free educational institutions. It was found that natural science training contributes to the formation of future teachers of natural science worldview, thinking, scientific picture of the world and the formation of personal qualities of the specialist.