Використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач
Аннотации
Розглядається використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач у майбутніх учителів хімії і біології. З’ясовано, що велике значення має правильний підбір навчальних задач (завдань), які визначають раціональність і компактність використання засобів мультимедіа. Вдало підібрані задачі сприяють у майбутніх учителів хімії і біології інтересу до самостійного здобування знань, розвивають критичне мислення, допомагають опановувати складні явища у суспільстві та природі. Рассматривается использование средств мультимедиа при решении физических задач в будущих учителей химии и биологии. Установлено, что большое значение имеет правильный подбор учебных задач (задач), которые определяют рациональность и компактность использования средств мультимедиа. Удачно подобранные задачи способствуют в будущих учителей химии и биологии интереса к самостоятельному получению знаний, развивают критическое мышление, помогают овладевать сложные явления в обществе и природе. The use of multimedia tools in solving physical problems in future teachers of chemistry and biology is considered. It was found that the correct selection of educational tasks (tasks), which determine the rationality and compactness of the use of multimedia, is of great importance. Successfully selected tasks contribute to the future teachers of chemistry and biology interest in self-acquisition of knowledge, develop critical thinking, help to master complex phenomena in society and nature.