Методологічні особливості навчання фізики учнів старшої школи
Date
2020Author
Аллахвердієв, Олександр
Allahverdiyev, Alexander
Онищук, Яна
Onishchuk, Yana
Сільвейстр, Анатолій
Silveistr, Anatoliy
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті представлено та теоретично обґрунтовано методологічні особливості навчання фізики учнів старшої школи. Описано можливі шляхи розвитку методологічних знань та цінність методологічних досліджень для природничих предметів. З’ясовано різницю між емпіричним і теоретичним рівнями наукового знання та визначено основні принципи та підходи до формування методологічних знань учнів старших класів. В статье представлены и теоретически обоснованы методологические особенности обучения физике учащихся старших классов. Описаны возможные пути развития методологических знаний и ценность методологических исследований для естественных предметов. Выяснено разницу между эмпирическим и теоретическим уровнями научного знания и определены основные принципы и подходы к формированию методологических знаний учащихся старших классов. The article presents and substantiates theoretically substantiated methodological foundations of teaching physics to high school students. Possible ways of development of methodological knowledge and value of methodological researches for natural subjects are described. The difference between the empirical and theoretical levels of scientific knowledge is clarified and the basic principles and approaches to the formation of methodological knowledge of high school students are determined.