Show simple item record

dc.contributor.authorСільвейстр, А.М.
dc.contributor.authorSіlveуstr, А.М.
dc.contributor.authorРибак, С.М.
dc.contributor.authorRybak, S.M.
dc.contributor.authorДідовик, М.В.
dc.contributor.authorDidovyk, M.V.
dc.date.accessioned2020-05-08T12:19:41Z
dc.date.available2020-05-08T12:19:41Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationСільвейстр А.М. Сучасні інформаційні технології навчання у формуванні фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в СЗШ. / А.М. Сільвейстр, С.М. Рибак, М.В. Дідовик // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: // Збірник наукових праць. - Випуск 22. / Редкол.: М.І. Сметанський (голова) та ін. – Вінниця: ПП «Едельвейс і К». – 2008. – С. 236-244uk_UA
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/5002
dc.descriptionФізика. Геометрична оптика. Інформаційні технології.uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядається формування фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в середній загальноосвітній школі за допомогою сучасних інформаційних технологій навчання. З’ясовано, що такий урок дає потрібний ефект, коли проходить жваво і невимушено. Тому окрім комп’ютерних моделей та демонстрацій, на уроці вчитель повинен також використовувати демонстраційний експеримент і фундаментальні досліди, а також в міру й ігрові паузи.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается формирование физических понятий в процессе изучения геометрической оптики в средней общеобразовательной школе с помощью современных информационных технологий обучения. Выяснено, что такой урок дает нужный эффект, когда проходит живо и непринужденно. Поэтому кроме компьютерных моделей и демонстраций, на уроке учитель должен использовать демонстрационный эксперимент и фундаментальные исследования, а также по мере и игровые паузы.ru
dc.description.abstractThe article considers the formation of physical concepts in the study of geometric optics in secondary school with the help of modern information technology. It has been found that such a lesson has the desired effect when it is lively and relaxed. Therefore, in addition to computer models and demonstrations, the teacher should also use a demonstration experiment and fundamental experiments in the lesson, as well as moderation and game breaks.en
dc.publisherВінниця: ПП «Едельвейс і К»uk_UA
dc.subjectсучасні інформаційні технологій навчанняuk_UA
dc.subjectгеометрична оптикаuk_UA
dc.subjectсередня загальноосвітня школаuk_UA
dc.subjectучніuk_UA
dc.subjectмоделіuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectсовременные информационные технологии обученияuk_UA
dc.subjectгеометрическая оптикаuk_UA
dc.subjectсредняя общеобразовательная школаuk_UA
dc.subjectученикиuk_UA
dc.subjectмоделиuk_UA
dc.subjectурокuk_UA
dc.subjectmodern information technology teachinguk_UA
dc.subjectgeometric opticsuk_UA
dc.subjectsecondary schooluk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmodelsuk_UA
dc.subjectlessonuk_UA
dc.titleСучасні інформаційні технології навчання у формуванні фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в СЗШuk_UA
dc.title.alternativeСовременные информационные технологии обучения в формировании физических понятий в процессе изучения геометрической оптики в СОШuk_UA
dc.title.alternativeModern information technologies of training in the formation of physical concepts in the process of studying geometric optics in SZShuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record