Інтеграційні процеси як засоби формування природничо-наукових знань з використанням мультимедіа в учнів загальноосвітніх навчальних закладів
View/ Open
Date
2017Author
Сільвейстр, А. М.
Sіlveуster, А. М.
Моклюк, М. О.
Moklyuk, M. O.
Metadata
Show full item recordAbstract
В статті розглядаються інтеграційні процеси в системі формування природничо-наукових знань учнів з використанням засобів мультимедіа в загальноосвітніх навчальних закладах. Показано, що важливе значення для формування природничо-наукових знань мають як інтеграційні так і диференційні процеси. Особливості взаємодії диференціації та інтеграції в епоху науково-технічної революції зумовили істотні зміни у структурі наукової методології. Наводяться напрямки формування природничо-наукових знань учнів на уроках фізики з використанням засобів мультимедіа. Звертається увага на значення використання засобів мультимедіа під час вивчення предметів природничого циклу з метою формування природничо-наукових знань. В статье рассматриваются интеграционные процессы в системе формирования естественнонаучных знаний учащихся с использованием средств мультимедиа в общеобразовательных учебных заведениях. Показано, что важное значение для формирования естественнонаучных знаний имеют как интеграционные так и дифференциальные процессы. Особенности взаимодействия дифференциации и интеграции в эпоху научно-технической революции обусловили существенные изменения в структуре научной методологии. Приводятся направления формирования естественнонаучных знаний учащихся на уроках физики с использованием средств мультимедиа. Обращается внимание на значение использования средств мультимедиа при изучении предметов естественнонаучного цикла с целью формирования естественнонаучных знаний. The article addresses the problem associated with the integration of knowledge that currently exists in the modern school. Problem of didactic integration in secondary school requires theoretical and practical bases in the context of learning and mastering the student basic philosophical categories and concepts that are the basis for the transformation of scientific regularities in the formation of natural science.