Мотивація як засіб підвищення якості знань молодших школярів на уроках природознавства
View/ Open
Date
2018Author
Колодько, С.А.
Kolodko, S.A.
Сільвейстр, А.М.
Сильвейстр, А.Н.
Silveіstr, А.М.
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті розглядаються питання пов’язані з проблемою мотивації навчальної діяльності як засобу підвищення якості знань молодших школярів на уроках природознавства. З’ясовано, що пізнання навколишнього світу розпочинається з накопичення чуттєвого досвіду, фактичного матеріалу, який осмислюється з метою засвоєння системи знань у пізнанні навколишньої природи з її зв’язками і залежностями. В статье рассматриваются вопросы, связанные с проблемой мотивации учебной деятельности как средства повышения качества знаний младших школьников на уроках естествознания. Выяснено, что познание окружающего мира начинается с накопления чувственного опыта, фактического материала, который осмысливается с целью усвоения системы знаний в познании окружающей природы с ее связями и зависимостями. The article deals with issues related to the problem of motivation of educational activity as a means of improving the quality of knowledge of younger students in science lessons. It is found that the knowledge of the outside world begins with the accumulation of sensory experience, factual material, which is conceived to assimilate the knowledge system in the knowledge of the surrounding nature with its connections and dependencies.