Шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології
Открыть
Дата
2014Автор
Сільвейстр, Анатолій
Сильвейстр, Анатолий
Silveystr, Anatoly
Metadata
Показать полную информациюАннотации
В статті проаналізовано та обґрунтовано шляхи удосконалення викладання фізики у майбутніх учителів хімії і біології педагогічних університетів. Встановлено специфіку вивчення фізики у майбутніх учителів хімії і біології, яка полягає в тому, що викладання фізики не тільки забезпечує високий рівень загальної освіти, але й має чітку фахову спрямованість для даних спеціальностей.
В статті звертається також увага на появу принципово нових підходів до удосконалення викладання фізики, які здатні формувати навчальне середовище на базі засобів мультимедіа і сьогодні є одними із істотних показників у ефективності навчання. В статье проанализированы и обоснованы пути совершенствования преподавания физики у будущих учителей химии и биологии педагогических университетов. Установлена специфика изучения физики у будущих учителей химии и биологии, которая заключается в том, что преподавание физики не только обеспечивает высокий уровень общего образования, но имеет четкую профессиональную направленность для данных специальностей.
В статье обращается также внимание на появление принципиально новых подходов к совершенствованию преподавания физики, которые способны формировать учебную среду на базе средств мультимедиа и сегодня являются одними из существенных показателей в эффективности обучения. The paper analyzed and the ways of improving future teachers of physics chemistry and biology teaching universities. Determined the specific study of future teachers of physics chemistry and biology, which is the teaching of physics should not only provide a high level of general education, but also have a clear professional orientation for these specialties.
The article also drawn attention to the emergence of innovative approaches to improve the teaching of physics, which are able to form a learning environment based on multimedia and today is one of the significant indicators of the effectiveness of training.