Search
Now showing items 1-10 of 18
Методи і засоби навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології
(Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2014)
В статті проаналізовано та обґрунтовано методи і засоби навчання фізики у майбутніх учителів хімії і біології педагогічних університетів. Встановлено, що для побудови ефективного навчального процесу з курсу фізики викладач ...
Розвиток природничо-наукових знань засобами інформаційно-комунікаційних технологій у ЗВО
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2019)
У статті розкрито зміст, сутність та особливості розвитку природничо-наукових знань засобами інформаційних-комунікаційних технологій у ЗВО. Зазначається, що виокремлення інформаційно-комунікаційної компетентності як окремої ...
Формування в учнів уявлень про статистичні закономірності під час навчання фізики засобами мультимедіа
(Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2018)
У статті теоретично обґрунтовується та описується методика формування в учнів загальноосвітніх навчальних закладів уявлення про статистичні закономірності під час навчання фізики засобами мультимедіа. Звертається увага на ...
Тенденції розвитку сучасної загальної середньої освіти в Україні
(Херсон: Видавничий дім «Гельветика», 2018)
У статті розглянуто стан дослідженості проблеми з позицій реформування і вдосконалення системи загальної середньої освіти. Визначено тенденції, що характеризують розвиток системи загальної середньої освіти в Україні у ...
Формування мотивації навчання студентів
(Вінниця: ПП «Друк», 2014)
У статті теоретично обґрунтовано проблему формування мотивації навчання у студентів педагогічних ВНЗ, розглянуті основні питання теорії навчальної мотивації та мотивів навчання.
Міжпредметна інтеграція як чинник розвитку природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів
(Вінниця: ТОВ «Меркьюрі Поділля», 2019)
У статті проаналізовано та теоретично обґрунтовується поняття міжпредметної інтеграції та її вплив на розвиток природничо-наукового мислення учнів загальноосвітніх навчальних закладів. З’ясовано та виділено найзагальніші ...
Активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою навчальних завдань
(Вінниця ТОВ «Твори», 2018)
У статті розглядаються питання, які пов’язані з проблемою активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. З’ясовано, що успішне засвоєння змісту навчального матеріалу в більшості залежить від ...
Роль міжпредметних зв’язків у загальноосвітньому навчальному закладі для формування знань з фізики у майбутніх учителів хімії і біології
(Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)
В статті розглядається роль міжпредметних зв’язків фізики, хімії і біології у загальноосвітніх навчальних закладах та встановлення шляхів їх реалізації при вивченні фізики майбутніми учителями хімії і біології у педагогічних ...
Місце фізики у підготовці майбутніх учителів хімії і біології
(Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014)
В статті показано та обґрунтовано роль і місце курсу загальної фізики у підготовці майбутніх учителів хімії і біології. Оволодівши відповідними знаннями і вміннями з курсу загальної фізики, студенти відповідних спеціальностей ...
Сучасний стан та завдання навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних університетах
(Кам’янець-Подільський: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2013)
У статті проаналізовано та обґрунтовано сучасний стан та завдання навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології у педагогічних університетах.