Browsing Кафедра фізики і методики навчання фізики, астрономії by Issue Date
Now showing items 1-20 of 126
-
Комп’ютер як технічний засіб навчання в загальноосвітній середній школі
(Вінниця, 2002)В даному посібнику розглядається поняття активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках вивчення нового навчального матеріалу з застосуванням комп’ютера. Пропонується технічний та методичний аспекти застосування ... -
Використання інформаційних технологій навчання при вивченні фізики в загальноосвітній середній школі
(Вінниця, 2003)У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання при вивченні фізики в загальноосвітній середній школі. З’ясовано, що з використанням нових інформаційних технологій (НІТ) відкриваються широкі перспективи ... -
Використання інформаційних технологій навчання при формуванні фізичних понять у процесі вивчення електродинаміки та квантової оптики в СЗШ
(Вінниця, 2004)У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання при формуванні фізичних понять у процесі вивчення електродинаміки та квантової оптики в СЗШ. З’ясовано, що вивчення фізики неможливе без глибокого розуміння ... -
Розвиток пізнавальної діяльності учнів при вивчені теми “Електричний струм в газах” з використанням інформаційних технологій навчання
(Київ-Вінниця, 2004)У статті розглянуто розвиток пізнавальної діяльності учнів при вивчені теми «Електричний струм в газах» з використанням інформаційних технологій навчання. Описано детальніше використання комп’ютера під час навчання фізики ... -
Relation between structure inhomogeneities and relaxation processes in excited silicon crystals
(НТК «Інститут монокристалів» НАН України, 2004)The part played by electric current pulses in formation of residual electroplastic effect and the "electric memory" effect in dislocation-containing silicon crystals has been investigated. The character of the observed ... -
Особливості вивчення фізики в основній школі з використанням сучасних інформаційних технологій навчання
(Вінниця: ТОВ «Планер», 2006)У статті розглянуто особливості вивчення фізики в основній школі з використанням сучасних інформаційних технологій навчання. З’ясовано, що форма проведення уроку такого типу одночасно і одна із самих складних і трудомістких: ... -
Використання інформаційних технологій навчання у підготовці вчителя фізики
(Вінниця: «Діло», 2007)У статті розглянуто використання інформаційних технологій навчання у підготовці вчителя фізики. З’ясовано, що сучасні інформаційні технології відкривають студентам, учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, підвищують ... -
Сучасні інформаційні технології навчання у формуванні фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в СЗШ
(Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008)У статті розглядається формування фізичних понять у процесі вивчення геометричної оптики в середній загальноосвітній школі за допомогою сучасних інформаційних технологій навчання. З’ясовано, що такий урок дає потрібний ... -
Використання комп’ютера при вивченні теми “Електричний струм у різних середовищах” у загальноосвітній середній школі
(Київ-Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008)У статті розкриваються проблеми використання комп’ютера при вивченні теми «Електричний струм у різних середовищах» у середніх школах. Комп'ютерні технології навчання дають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, ... -
Використання інформаційних технологій навчання в освіті
(Київ-Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008)У статті розповідається про використання інформаційних технологій навчання (ІТН) в освіті, а саме: розглядаються теоретичні питання застосування ІТН в освіті, а також на конкретному прикладі педагогічного програмного ... -
Інформатизація суспільства як основний фактор розвитку технологізації нових знань
(Вінниця: ТОВ «Планер», 2008)У статті теоретично обґрунтовано і описані основні поняття та історія виникнення інформаційного суспільства як чинника розвитку різних сфер людської діяльності, а також відзначено, що процес інформатизації суспільства ... -
Особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики
(Вінниця: ПП «Едельвейс і К», 2008)У статті розглянуто особливості використання комп’ютерних технологій (КТ) на уроках фізики. Звернута увага на вивчення розділу «Електростатика» з комп’ютерною підтримкою. Показано, що крім традиційного пояснення на основі ... -
Вивчення розділу «Магнітне поле» засобами інформаційних технологій навчання в середній загальоосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання інформатизації освіти як основного фактору вдосконалення викладання фізики в середній загальноосвітній школі та на конкретних прикладах педагогічного програмного засобу ... -
Використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації та розкриті проблеми по відшуканню ефективних шляхів, форм та методів активізації навчального процесу на ... -
Інформатизація освіти як основний чинник трансформації шкільного навчання
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)У статті теоретично обґрунтовано і описано питання інформатизації освіти як основного чинника шкільного навчання і на конкретних прикладах педагогічного програмного засобу «Фізика, 11» розглянуто використання інформаційних ... -
Використання засобів мультимедіа при навчанні фізики в середній загальноосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010)В статті розглядається теоретичне обґрунтування застосування засобів мультимедіа в процесі вивчення фізики в середній загальноосвітній школі. Звертається увага на те, що навчання за допомогою засобів мультимедіа – це ... -
Формування вмінь і навичок при навчанні фізики в середній загальноосвітній школі засобами мультимедіа
(Чернігів, 2010)В статі розглядається теоретичне обґрунтування застосування засобів мультимедіа в процесі вивчення фізики в середній загальноосвітній школі. -
Формування наукового світогляду учнів з використанням методу аналогій на уроках фізики
(Вінниця: ФОП Данилюк В. Г., 2011)В статті описано теоретичне обґрунтування методу аналогій при формуванні наукового світогляду учнів на уроках фізики. -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: ТОВ «КОД», 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка». -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка».