Browsing Кафедра фізики і методики навчання фізики, астрономії by Title
Now showing items 1-20 of 126
-
Relation between structure inhomogeneities and relaxation processes in excited silicon crystals
(НТК «Інститут монокристалів» НАН України, 2004)The part played by electric current pulses in formation of residual electroplastic effect and the "electric memory" effect in dislocation-containing silicon crystals has been investigated. The character of the observed ... -
Use of the interactive whiteboardat physics lessons for students of non-physical specialties of pedagogical universities
(Warsaw: BMT Erida Sp.zo.o., 2019)The article deals with the techniques of using an interactive whiteboard at Physics lessons for students of nonphysical specialties at pedagogical Universities in Ukraine. The considerable attention is paid to the improvement ... -
Активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики за допомогою навчальних завдань
(Вінниця ТОВ «Твори», 2018)У статті розглядаються питання, які пов’язані з проблемою активізації пізнавальної діяльності молодших школярів на уроках математики. З’ясовано, що успішне засвоєння змісту навчального матеріалу в більшості залежить від ... -
Астрономія і сьогодення
(Вінниця: ФОП Пишний О. А., 2017)У збірнику наукових праць представлені сучасні підходи до актуальних проблем астрономії, методики її вивчення у середніх загальноосвітніх навчальних закладах, ПТНЗ і ВНЗ. -
Взаємозв’язок у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ
(Умань: ПП. Жовтий О.О., 2012)В статті розглядаються теоретичні питання взаємозв’язку у вивченні шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін педагогічного ВНЗ. Проведено аналіз літературних джерел, з яких видно, що одним із ефективних засобів ... -
Вивчення елементів статистики у шкільному курсі фізики
(Луцьк : Вежа-Друк, 2018)Розглядаються статистичні закономірності у шкільному курсі фізики. З’ясовано, що важливим завданням сучасного курсу фізики є узагальнення широкого обсягу фізичних фактів та створення в учнів середньої школи більш повного ... -
Вивчення поверхні місяця за фотознімками та ототожнення її з мапою місяця
(Вінниця : ФОП Пишний О.А., 2017)У статті за результатами спостережень складових поверхні Місяця ототожнено їх із мапою Місяця. Показано історичне походження назв рельєфних утворень на Місяці. -
Вивчення розділу «Магнітне поле» засобами інформаційних технологій навчання в середній загальоосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання інформатизації освіти як основного фактору вдосконалення викладання фізики в середній загальноосвітній школі та на конкретних прикладах педагогічного програмного засобу ... -
Вивчення теми “Електричний струм у різних середовищах” з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології
(К.: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2013)Розглядається вивчення теми «Електричний струм у різних середовищах» з використанням засобів мультимедіа у майбутніх учителів хімії і біології». З’ясовано, що ефективність навчання з використанням засобів мультимедіа в ... -
Вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів
(Кіровоград: ПП «Ексклюзив-Систем», 2013)Розглядається вивчення фізики на нефізичних спеціальностях педагогічних університетів. З’ясовано, що важливу роль у навчання фізики майбутніх учителів хімії і біології відіграють міжпредметні зв’язки. Міжпредметні поняття ... -
Вивчення шкільного курсу фізики та фізико-технічних дисциплін у педагогічних ВНЗ
(Умань: ПП Жовтий О.О., 2012)Розглядається вивчення шкільного курсу фізики та фізико-математичних дисциплін у педагогічних ВНЗ. З’ясовано, що наукове знання фізики, має найвищий рівень в природничо-науковій систематизації і побудовано у відповідності ... -
Використання електронного навчального комплексу з теми «Електромагнітні хвилі»
(Чернігів: ЧДПУ, 2011)У статті розглянуто розроблений авторами електронний навчальний комплекс. Обґрунтовано та запропоновано методику його використання під час вивчення теми «Електромагнітні хвилі». -
Використання елементів курсу теоретичної фізики для формування природничо-наукових знань у майбутніх учителів хімії і біології
(Фізико-математична освіта. Науковий журнал, 2016)У статті розглядаються питання пов’язані з використанням елементів курсу теоретичної фізики під час вивчення дисципліни «Фізика» у майбутніх учителів хімії і біології. Теоретично обґрунтовується та вказується роль курсу ... -
Використання засобів мультимедіа при вивченні теми “Електричний струм у різних середовищах” у майбутніх учителів хімії і біології
(Вінниця, 2013)В статті розглядається використання засобів мультимедіа при вивченні теми «Електричний струм у різних середовищах» у майбутніх учителів хімії і біології. Комп’ютерні технології відкривають студентам доступ до нетрадиційних ... -
Використання засобів мультимедіа при навчанні фізики в середній загальноосвітній школі
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2010)В статті розглядається теоретичне обґрунтування застосування засобів мультимедіа в процесі вивчення фізики в середній загальноосвітній школі. Звертається увага на те, що навчання за допомогою засобів мультимедіа – це ... -
Використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач
(Кропивницький: ПП «Ексклюзив-Систем», 2017)Розглядається використання засобів мультимедіа під час розв’язування фізичних задач у майбутніх учителів хімії і біології. З’ясовано, що велике значення має правильний підбір навчальних задач (завдань), які визначають ... -
Використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації
(Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2009)В статті теоретично обгрунтовані і описані питання використання засобів мультимедіа у ВНЗ І-ІІ рівня акредитації та розкриті проблеми по відшуканню ефективних шляхів, форм та методів активізації навчального процесу на ... -
Використання комп’ютера при вивченні теми “Електричний струм у різних середовищах” у загальноосвітній середній школі
(Київ-Вінниця: ДОВ «Вінниця», 2008)У статті розкриваються проблеми використання комп’ютера при вивченні теми «Електричний струм у різних середовищах» у середніх школах. Комп'ютерні технології навчання дають учням доступ до нетрадиційних джерел інформації, ... -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: ТОВ «КОД», 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка». -
Використання комп’ютерних технологій на уроках фізики в загальноосвітніх навчальних закладах на прикладі вивчення електродинаміки
(Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011)У статті теоретично обґрунтовано використання інформаційних, комп’ютерних технологій навчання на уроках фізики в ЗНЗ, описано можливості використання розробленого авторами ППЗ під час вивчення розділу «Електродинаміка».