Show simple item record

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMaruschak, O. V.
dc.contributor.authorКашуба, А. В.
dc.contributor.authorKashuba, A. V.
dc.contributor.authorМагдич, Я. І.
dc.contributor.authorМагдич, Я. И.
dc.contributor.authorMagdych, Ya. I.
dc.date.accessioned2019-05-14T11:49:55Z
dc.date.available2019-05-14T11:49:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationМарущак О. В. Методичні аспекти етнокультурного виховання учнів старшої школи засобами декоративно-ужиткового мистецтва / О. В. Марущак, А. В. Кашуба, Я. І. Магдич // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій середньої школи: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля», 2018. – Вип. 1. – С. 228-232uk_UA
dc.identifier.otherУДК 373.5.015.31:398.87
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4306
dc.descriptionТехнологічна освіта. Народні ремесла. Етнокультурне вихованняuk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито зміст поняття «етнокультурне виховання учнів»; визначено основні принципи, мету, завдання етнокультурного виховання учнів; обґрунтовано можливості декоративно-ужиткового мистецтва для етнокультурного виховання старшокласників; схарактеризовано основні напрями та визначено методичні аспекти етнокультурного виховання старшокласників засобами декоративно-ужиткового мистецтва.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыто содержание понятия «этнокультурное воспитание учащихся»; определены основные принципы, цели, задачи этнокультурного воспитания учащихся; обоснованно возможности декоративно-прикладного искусства для этнокультурного воспитания старшеклассников; охарактеризован основные направления и определены методические аспекты этнокультурного воспитания старшеклассников средствами декоративно-прикладного искусства.ru
dc.description.abstractThe content of the concept «ethnocultural upbringing of students» is revealed in the article; the basic principles, the purpose, tasks of ethnocultural education of students are determined; the possibilities of decorative and applied art for ethnocultural education of senior pupils are substantiated; the main directions and methodical aspects of ethnocultural education of senior pupils by means of decorative and applied arts are defined.en
dc.publisherВінниця: ТОВ «Меркьюрі-Поділля»uk_UA
dc.subjectетнокультурне вихованняuk_UA
dc.subjectдекоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.subjectзасоби декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.subjectнародні ремесла і промислиuk_UA
dc.subjectтехнологічний компонент освітньої галузі «Технології»uk_UA
dc.subjectэтнокультурное воспитаниеuk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладное искусствоuk_UA
dc.subjectсредства декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.subjectнародные ремесла и промыслыuk_UA
dc.subjectтехнологический компонент образовательной области «Технологии»uk_UA
dc.subjectethnocultural educationuk_UA
dc.subjectdecorative and applied artsuk_UA
dc.subjectmeans of decorative and applied artsuk_UA
dc.subjectfolk crafts and craftsuk_UA
dc.subjecttechnological component of the educational branch of «Technologies»uk_UA
dc.titleМетодичні аспекти етнокультурного виховання учнів старшої школи засобами декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeМетодические аспекты этнокультурного воспитания учащихся старших классов средствами декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of ethnocultural education of high school students means of decorative and applied artsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record