Показать сокращенную информацию

dc.contributor.authorМарущак, О. В.
dc.contributor.authorMaruschak, O. V.
dc.contributor.authorМагдич, Я. І.
dc.contributor.authorМагдич, Я. И.
dc.contributor.authorMagdych, Ya. І.
dc.date.accessioned2019-05-07T09:10:09Z
dc.date.available2019-05-07T09:10:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationМарущак О. В. Інтеграційний підхід у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умова збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва / О. В. Марущак, Я. І. Магдич // Актуальні проблеми підготовки вчителя трудового навчання та технологій: теорія, досвід, проблеми : збірник наукових праць / О. В. Марущак (голова) та [ін.]. – Вінниця: ПП Балюк І. Б., 2019. – Вип.2. – С.19 - 22.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 378.147.091.313:745/749
dc.identifier.urihttp://93.183.203.244:80/xmlui/handle/123456789/4267
dc.descriptionТехнологічна освіта. Декоративно-ужиткове мистецтво. Вчитель трудового навчанняuk_UA
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано об’єктивну доцільність застосування інтеграційного підходу в навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умови збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтва; схарактеризовано синтезу природу декоративно-ужиткового мистецтва; визначено компетенції в художній діяльності, які формуються у майбутніх учителів трудового навчання та технологій під час застосування інтеграційного підходу до навчання; етапи формування здатності студента до застосування інтеграційного підходу в декоративно-ужитковому мистецтві.uk_UA
dc.publisherВінниця: ПП Балюк І. Б.uk_UA
dc.subjectучитель трудового навчання та технологійuk_UA
dc.subjectдекоративно-ужиткове мистецтвоuk_UA
dc.subjectінтеграційний підхідuk_UA
dc.subjectприкладні види мистецтваuk_UA
dc.subjectучитель трудового обучения и технологийuk_UA
dc.subjectдекоративно-прикладное искусствоuk_UA
dc.subjectинтеграционный подходuk_UA
dc.subjectприкладные виды искусстваuk_UA
dc.subjectteacher of labor training and technologyuk_UA
dc.subjectdecorative and applied artsuk_UA
dc.subjectintegration approachuk_UA
dc.subjectapplied artsuk_UA
dc.titleІнтеграційний підхід у навчанні майбутніх учителів трудового навчання та технологій як умова збереження традицій декоративно-ужиткового мистецтваuk_UA
dc.title.alternativeИнтеграционный подход в обучении будущих учителей трудового обучения и технологий как условие сохранения традиций декоративно-прикладного искусстваuk_UA
dc.title.alternativeIntegration approach in the training of future teachers of labor education and technologies as a condition for preserving the traditions of arts and craftsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dcterms.abstractВ статье теоретически обосновано объективную целесообразность применения интеграционного подхода в обучении будущих учителей трудового обучения и технологий как условия сохранения традиций декоративно-прикладного искусства; охарактеризован синтеза природу декоративно-прикладного искусства; определены компетенции в художественной деятельности, формируются в будущих учителей трудового обучения и технологий при применении интеграционного подхода к обучению; этапы формирования способности студента к применению интеграционного подхода в декоративно-прикладном искусстве.ru
dcterms.abstractThe article substantiates the theoretical substantiation of the objective application of the integration approach in the training of future teachers of labor training and technology as a condition for preserving the traditions of decorative and applied arts; synthetic nature of decorative and applied arts is characterized; defined competences in artistic activity that are formed by future teachers of labor training and technology when applying the integration approach to learning; stages of formation of the student’s ability to apply an integration approach in decorative and applied arts.en


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию