«Deutsch Lehren Lernen» als wichtiger Teil des lebenslangen Lernens der Deutschlehrer. Soziale Netzwerke im Deutschunterricht
Loading...
Date
Authors
Підпала, В. В.
Пидпала, В. В.
Pidpala, V. V.
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Маріуполь : МДУ
Abstract
Im Artikel geht es darum, wie wichtig lebenslanges Lernen und zwar das Programm von Goethe Institut «Deutsch Lehren Lernen» für Deutschlehrer ist. Es ist untersucht, wie das Lernpotenzial von sozialen Netzwerken im Deutschunterricht genutzt werden kann. Hier wird der Verlauf des Praxiserkundungsprojekts im E-Raum geschildert und Ergebnisse analysiert, welchen Einfluss die Erfüllung der schriftlichen Aufgaben in sozialen Netzwerken auf die Motivation und sprachlichen Erfolg von den Lernenden ausübt. Im Fachartikel ist auch untersucht, wie die Peer-Evaluation die Verbesserung der Deutschkenntnisse und das Schaffen der positiven Lernatmosphäre beeinflusst. Es wurde festgestellt, dass die Aufgabenerfüllung in Sozialnetzwerken positiv auf die Motivation, Lernatmosphäre und Spracherfolg der Lernenden wirkt. Der Kurs «DLL 4» von Goethe-Institut wird ein inhaltsreiches Fortbildungsangebot und ein wichtiger Teil des lebenslangen Lernens der Deutschlehrer annerkannt.
В статті йде мова про важливість неперервної освіти та, зокрема, програми Гете-інституту «Вчимося навчати німецької» для вчителів німецької мови. Досліджено навчальний потенціал соціальних мереж на заняттях з німецької мови. У статті описаний перебіг практичного-орієнтованого проекту та проаналізований вплив застосування соціальних мереж для виконання письмових завдань на мотивацію та мовленнєвий успіх студентів. Також досліджена роль взаємооцінювання у створенні позитивної навчальної атмосфери. Встановлено, що виконання завдань у соціальних мережах позитивно впливає на мотивацію, навчальну атмосферу та мовленнєвий успіх учнів. Визначено, що курс Гете-інституту «DLL 4» є багатою за змістом можливістю підвищення кваліфікації та важливою складовою неперервної освіти вчителів німецької мови.
В статье идет речь о важности непрерывного образования и, в частности, программы Гете-института «Учимся учить немецкой» для учителей немецкого языка. Исследовано учебный потенциал социальных сетей на занятиях по немецкому языку. В статье описан ход практического ориентированного проекта и проанализировано влияние применения социальных сетей для выполнения письменных заданий на мотивацию и речевой успех студентов. Также исследована роль взаимооценивания в создании положительной учебной атмосферы. Установлено, что выполнение задач в социальных сетях положительно влияет на мотивацию, учебную атмосферу и речевое успех учеников. Определено, что курс Гете-института «DLL 4» является богатой по содержанию возможностью повышения квалификации и важной составляющей непрерывного образования учителей немецкого языка.
The importance of lifelong learning and the Goethe-institute programme ”Deutsch Lehren Lernen” in particular is described in the article. The educational potential of social networks at the German lessons is shown. The procedure of the practically-oriented project and the influence of social networks usage for teaching writing on the students’ motivation and their success in language studying is described. The role of peer-estimation for creating positive educational atmosphere is analyzed. It has been found out that task fulfillment in social networks has a positive effect on the motivation, learning atmosphere and language success of the learners. The course «DLL 4» by Goethe-institute is considered to be a meaningful opportunity of continuing professional development and an important aspect of German teachers’ lifelong learning.
В статті йде мова про важливість неперервної освіти та, зокрема, програми Гете-інституту «Вчимося навчати німецької» для вчителів німецької мови. Досліджено навчальний потенціал соціальних мереж на заняттях з німецької мови. У статті описаний перебіг практичного-орієнтованого проекту та проаналізований вплив застосування соціальних мереж для виконання письмових завдань на мотивацію та мовленнєвий успіх студентів. Також досліджена роль взаємооцінювання у створенні позитивної навчальної атмосфери. Встановлено, що виконання завдань у соціальних мережах позитивно впливає на мотивацію, навчальну атмосферу та мовленнєвий успіх учнів. Визначено, що курс Гете-інституту «DLL 4» є багатою за змістом можливістю підвищення кваліфікації та важливою складовою неперервної освіти вчителів німецької мови.
В статье идет речь о важности непрерывного образования и, в частности, программы Гете-института «Учимся учить немецкой» для учителей немецкого языка. Исследовано учебный потенциал социальных сетей на занятиях по немецкому языку. В статье описан ход практического ориентированного проекта и проанализировано влияние применения социальных сетей для выполнения письменных заданий на мотивацию и речевой успех студентов. Также исследована роль взаимооценивания в создании положительной учебной атмосферы. Установлено, что выполнение задач в социальных сетях положительно влияет на мотивацию, учебную атмосферу и речевое успех учеников. Определено, что курс Гете-института «DLL 4» является богатой по содержанию возможностью повышения квалификации и важной составляющей непрерывного образования учителей немецкого языка.
The importance of lifelong learning and the Goethe-institute programme ”Deutsch Lehren Lernen” in particular is described in the article. The educational potential of social networks at the German lessons is shown. The procedure of the practically-oriented project and the influence of social networks usage for teaching writing on the students’ motivation and their success in language studying is described. The role of peer-estimation for creating positive educational atmosphere is analyzed. It has been found out that task fulfillment in social networks has a positive effect on the motivation, learning atmosphere and language success of the learners. The course «DLL 4» by Goethe-institute is considered to be a meaningful opportunity of continuing professional development and an important aspect of German teachers’ lifelong learning.
Description
Неперервна освіта. Німецька мова. Германська філологія.
Keywords
неперервна освіта, підвищення кваліфікації, соціальні мережі, заняття з німецької мови, практично-орієнтовний проект, письмові завдання, взаємооцінювання, непрерывное образование, повышение квалификации, социальные сети, занятия по немецкому языку, практически-ориентированный проект, письменные задания, взаимооценивание, lebenslanges Lernen, Fortbildung, soziale Netzwerke, Deutschunterricht, Praxiserkundungsprojekt, schriftliche Aufgaben, Peer-Evaluation, lifelong learning, continuing professional development, social networks, German lesson, practically-oriented project, written tasks, peer evaluation
Citation
Підпала В.В., Матіюк Д.В. «Deutsch Lehren Lernen» як важлива складова неперервної освіти вчителів німецької мови. Соціальні мережі на заняттях з німецької мови / В.В. Підпала, Д.В. Матіюк // Інтернаціоналізація вищої освіти України в умовах полікультурного світового простору: стан, проблеми, перспективи: матер. ІІ міжнар. наук.- практ. конф., м. Маріуполь, 18-19 квітня 2018 р. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 321 – 323.