• ua
    • русский
    • English
  • English 
    • ua
    • русский
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Наукові видання
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Факультет математики, фізики і комп'ютерних наук
  • Наукові видання
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Самостійна робота майбутніх учителів математики: використання засобів мультимедіа

Thumbnail
View/Open
Монографiя.pdf (4.333Mb)
Date
2010
Author
Гуревич, Р. С.
Gurevych, R. S.
Коношевський, О. Л.
Konoshevskyi, O. L.
Metadata
Show full item record
Abstract
У монографії розкрито теоретичні основи індивідуалізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів математики в процесі застосування нових інформаційних технологій. Аналізуються засоби мультимедіа для самостійної роботи студентів. Описано застосування мультимедійних засобів навчання у підготовці майбутніх учителів математики з метою індивідуалізації самостійної роботи студентів. Книга буде корисна викладачам педагогічних університетів, науковцям, які ведуть пошук шляхів поліпшення підготовки вчителів, докторантам і аспірантам.
 
В монографии раскрыты теоретические основы индивидуализации самостоятельной учебно-познавательной деятельности будущих учителей математики в процессе применения новых информационных технологий. Анализируются средства мультимедиа для самостоятельной работы студентов. Описано применение мультимедийных средств обучения в подготовке будущих учителей математики с целью индивидуализации самостоятельной работы студентов. Книга будет полезна преподавателям педагогических университетов, ученым, которые ведут поиск путей улучшения подготовки учителей, докторантам и аспирантам.
 
The monograph describes theoretical bases of individualization of independent educational-cognitive activity of future teachers of mathematics in the process of applying new information technologies. Analyzes media for independent work of students. Describes the use of multimedia learning tools in the training of future teachers of mathematics with the aim of individualization of independent work of students. The book will be useful to teachers of pedagogical universities, and scientists who are seeking ways to improve the training of teachers, doctoral students and postgraduates.
 
URI
http://93.183.203.244:8080/xmlui/handle/123456789/391
Collections
  • Наукові видання

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV